Ik heb rondgesnuffeld en giebelde wel 10 keer zachtjes, "hihi, wat nep allemaal", chemisch maar wel grappig om eens doorheen te wandelen.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:52 schreef Vava het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geweest met Sweet16, ook net bij Lush geweest dus met LushtasjeEr was 1 zeepje wat nog wel lekker rook maar verder veel te chemisch. En dat eigen imago
niet het imago wat me aanspreekt
![]()
Nee, Italië heeft bijvoorbeeld een eigen "fabriek".quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:32 schreef Aarti het volgende:
worden die zeepjes en zo niet allemaal op 1 plek gemaakt dan?
Ik ben voorquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:21 schreef Aarti het volgende:
nou,zullen we dan maar een meeting in italie doen
Ja als het ff kan ga ik daar ook kijkenquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:50 schreef Elefes het volgende:
Rome is geweldig![]()
En de Lush daar wil ik ook nog eens bezoeken
Na-apertquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:53 schreef Vava het volgende:
Jaaa meet in Rome![]()
Hoor net vanavond dat ik daar een dagje heen ga, 's morgens vroeg met het vliegtuig weg en 's avonds laat weer terug![]()
* Vava is blij![]()
![]()
![]()
Je kunt ze nog tot morgenmiddag bestellen. Alleen telefonisch in de UK.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zie dat er geurtjes verkocht gaan worden in engeland
er staat alleen niks op de site, klopt dat?
of zoek ik niet goed genoeg?
ben even benieuwd naar alle ins en outs.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:11 schreef Sanne het volgende:
Hart zit nog in mijn keel, ik heb net de UK mailorder guys gebeld voor de parfumorder.
Alles was nog aanwezig, ook de bij mij bestelde discons!!!
Over 3 tot 4 weken zouden we het moeten ontvangen.
Dus PeRi, Maerycke, Anitrax, Imago, Kyara en ondergetekende zullen binnenkort extra lekker ruiken.
Wat zullen we lekker ruiken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:22 schreef debby1973 het volgende:
De geurtjes van Funnie en van mij zijn ook besteld!!! Joehoe!!!!
Dat is altijd wel makkelijkquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:03 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja als het ff kan ga ik daar ook kijkenal is het maar een dagje Rome, daar maak ik graag tijd voor
de persoon waar ik mee ga ook trouwens
quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:26 schreef PeRi het volgende:
Elefes, je krijgt tot 5 december de tweede RRS gratis als je er eentje koopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |