She'll be backquote:Op maandag 23 januari 2006 19:08 schreef Svensational het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met Kaitlin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Ze is door Julie op een kostschool gedumpt.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:13 schreef Svensational het volgende:
Maar waarom is ze er nu niet? Heb de tweede serie niet gezien.
en met de hond die de familie cooper eerst had?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:08 schreef Svensational het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met Kaitlin?
Dawson's Creek?!?!?!?!?!?!?!? Eindelijk seizoen 6?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze stoppen trouwens de 2e week van Februari..jullie krijgen nog 2 specials en dan komt Dawson's Creek weer.
Weer? Vanaf seizoen 1?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze stoppen trouwens de 2e week van Februari..jullie krijgen nog 2 specials en dan komt Dawson's Creek weer.
quote:Zondag 5 februari: Welcome to The O.C.: A Day in the Life
Terugblik op het eerste seizoen. Deze aflevering bevat exclusieve interviews met de acteurs en er wordt een kijkje genomen op de set van de serie.
Had ik me er zo op verheugdquote:Op zondag 5 februari 2006 11:48 schreef rena het volgende:
Geen The O.C. meer vandaag, ja een of andere special maar dat boeit mij niet![]()
[..]
jahoor, wat dom.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:35 schreef One_conundrum het volgende:
1e
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |