abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 juni 2005 @ 10:25:23 #151
112328 LieveRupsGrubby
Retro doet het!
pi_27600186
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 08:42 schreef Frozen het volgende:
En, hoe vonden we het?

Ik hoorde van verschillende mensen dat hij na het laatste nummer van die kansel flikkerde en weggedragen werd. Iemand dat gezien? Ik lette natuurlijk ff niet op.
Ja, ik heb het gezien maar het leek er niet op dat het ernstig was ofzo... Was ook vreemd dat ze het hele podium ombouwen voor maar 1 nummer.
Heb er nog niets over gehoord/gelezen btw.
Signature:
(max. 4 regels)
pi_27600507
Ze deden Antichrist Superstar!! En Irresponsible hate anthem, mijn avond was weer goed
Wat had Tim Skold trouwens een ehm interessante outfit aan.. En lag het nou aan mij of begint Manson een beetje vadsig te worden? Ik heb 'm ook niet van dat ding af zien donderen, misschien dat je dat alleen op de voorste rijen zag?
pi_27601590
Ik heb hem wel weggesleept zien worden ja maar niet zien vallen. concert was echt vet kheb ook flink wat foto's gemaakt zal ze wel ergens uploaden
  vrijdag 3 juni 2005 @ 11:17:05 #154
20636 Pompiedom
Snaptuwel?
pi_27601716
Ik heb geen voorpogramma gezien :S, was die er nou wel? Ik was rond 2030 binnen.

MM was natuurlijk weer geweldig optreden hij ging netjes alle albums langs met als afsluiter Antichrist , vond deze show wel wat matigjes aangekleed itt de Golden Age of Grotesque tour.

Maar graag hoor ik nog even of er een voorprogramma was of dat Mojo deze maar geskipped heeft.
Het hoeheethetookalweer moet heteenofander zijn anders doet dat ene jeweetwel
pi_27602198
ja er was een voorprogramma namelijk 'queen Adreena" (ik heb zelf echter ook niet gezien)
pi_27602228
Queen Adreena heeft gewoon gespeeld, al werden ze wel bekogeld met bierglazen..
pi_27606043
Mooie foto's joh! Ik hou je site in de gaten

Edit: ehm in m'n enthousiasme zag ik niet dat het de site van mojo was.. ik las net dat jij foto's had gemaakt dus dacht dat deze dat waren Maar laat maar weten wanneer die online staan

[ Bericht 60% gewijzigd door ZwarteMagika op 03-06-2005 13:32:56 ]
pi_27607885
Ik vond het echt gaaf! Voorprogramma vond ik in tegenstelling tot veel mensen in het publiek wel gaaf. En al een hele verbetering ten opzichte van zijn vorige show (peaches ). Ik stond dit keer redelijk ver vooraan, kon alles in goed detail zien, vorige keer stond ik meer naar achter. Er werden echt gave nr's gespeeld, gewoon alle klassiekers en nog wat andere bekende nummers, wat ik toch wel erg gaaf vond was dat ze National Hate Anthem speelde. Ik vond het einde overigens vrij raar, hij had 2 mic's in het publiek gegooid, maar die moesten teruggegeven worden, dus iedereen dacht dat daarna nog wel een nummer zou komen, maar toen was het opeens af. Een vriend van me stond helemaal vooraan, en die heeft hem ook niet zien vallen, maar misschien was dit wel de reden dat het concert zo plots was afgelopen?
pi_27608243
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:18 schreef Hugo- het volgende:
Ik vond het echt gaaf! Voorprogramma vond ik in tegenstelling tot veel mensen in het publiek wel gaaf. En al een hele verbetering ten opzichte van zijn vorige show (peaches ). Ik stond dit keer redelijk ver vooraan, kon alles in goed detail zien, vorige keer stond ik meer naar achter. Er werden echt gave nr's gespeeld, gewoon alle klassiekers en nog wat andere bekende nummers, wat ik toch wel erg gaaf vond was dat ze National Hate Anthem speelde. Ik vond het einde overigens vrij raar, hij had 2 mic's in het publiek gegooid, maar die moesten teruggegeven worden, dus iedereen dacht dat daarna nog wel een nummer zou komen, maar toen was het opeens af. Een vriend van me stond helemaal vooraan, en die heeft hem ook niet zien vallen, maar misschien was dit wel de reden dat het concert zo plots was afgelopen?
Mischien wel ja, kheb wel gezien dat ie weg gedragen werd dus het kan best want dit einde sloeg nergens op. Nieteens een toegift gewoon opeens afgelopen zonder wat te zeggen.

Kvond dat trouwens zoiezo al dat hij weinig zegde, 1 keer paar keer amsterdam geroepen maar voorderest alleen maar nummers gezongen

verder was alles wel vet hoor :p

edit: iemand anders nog foto's genomen ?
pi_27608939
Mijn foto's:

http://dhost.info/ghy/Man(...)%20Public%20Pack.rar

(rechtsklikken en de hele URL(link) kopieren naar je adresbalk)

Host is niet zo snel maar ach
Zitten wel paar goeie foto's tussen maar de meeste zijn nog vrij onduidelijk eigenlijk, komt vooral omdat meestal flits aanstond terwijl er op het podium licht was en andersom ook

maar ach de eerste foto's staan op het internet
pi_27609033
Ik vond de show ook nogal 'saai' vergeleken met hun vorige concert, ik miste die meiden wel een beetje die ze de vorige tour bij zich hadden.. Het einde was inderdaad wel erg plotseling, vraag me ook af of dat wel de bedoeling was.

Is er nog iemand bekeerd trouwens? Indrukwekkend hoor, die grote rode bus.. *proest*
  vrijdag 3 juni 2005 @ 15:01:28 #163
105263 Litso
Interlectueel.
pi_27609141
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 10:37 schreef ZwarteMagika het volgende:
En lag het nou aan mij of begint Manson een beetje vadsig te worden?
Joh, das al twee jaar zo ofzo.

Maargoed, ik vond het dus een vieze tegenvaller... Manson's pakje was maar wat matig, de enige die er echt goed uitzag was Skold. Die nieuwe gitarist, Mark Chaussee, zag er uit alsof hij zo uit Dimmu Borgir kwam gelopen, en spelen kon 'ie ook niet. Great Big White World verneukte hij, Tourniquet klonk vaag, The Nobodies duurde lang voordat ik hem herkende, en ik miste het energieke ge-ren-en-spring van John5 tijdens de Mechanical Animals nummers.
Het geluid was een stuk slechter dan de vorige keer, ze deden haast geen dingen op het podium (logisch, want het is een festival-tour, dan nemen ze niet zoveel mee), en ze hadden haast geen interactie met het publiek.

Wat ik wel erg mee vond vallen was drummer Chris Vrenna. Hij paste er qua stijl goed tussen, en hij speelde net zo goed als Ginger Fish, wat ik niet had verwacht. Ik denk sowieso dat Ginger er binnenkort officieel uit stapt, en Vrenna is een goede vervanger.

Het hoogtepunt van de avond vond ik trouwens Personal Jesus en Suicide Is Painless (jammer dat ze die dan gewoon op cd aanzetten in plaats van dat ze hem spelen )
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  vrijdag 3 juni 2005 @ 15:04:31 #164
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_27609218
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 15:01 schreef Litso het volgende:
Wat ik wel erg mee vond vallen was drummer Chris Vrenna. Hij paste er qua stijl goed tussen, en hij speelde net zo goed als Ginger Fish, wat ik niet had verwacht.
8 jaar bij Nine Inch Nails zegt wel wat, hoor
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 3 juni 2005 @ 15:06:22 #165
105263 Litso
Interlectueel.
pi_27609280
Even een ander vraagje, in de Postbank Lounge tijdens de afterparty draaiden ze na Ministry en Motörhead enzo een nummer dat nogal Murderdolls-achtig klonk. Het was iets met "I want brandy" ofzo in het refrein. Iemand een idee welk nummer dat is?
pi_27609284
quote:

[..]

Maargoed, ik vond het dus een vieze tegenvaller... Manson's pakje was maar wat matig, de enige die er echt goed uitzag was Skold. Die nieuwe gitarist, Mark Chaussee, zag er uit alsof hij zo uit Dimmu Borgir kwam gelopen, en spelen kon 'ie ook niet. Great Big White World verneukte hij, Tourniquet klonk vaag, The Nobodies duurde lang voordat ik hem herkende, en ik miste het energieke ge-ren-en-spring van John5 tijdens de Mechanical Animals nummers.
Het geluid was een stuk slechter dan de vorige keer, ze deden haast geen dingen op het podium (logisch, want het is een festival-tour, dan nemen ze niet zoveel mee), en ze hadden haast geen interactie met het publiek.

Wat ik wel erg mee vond vallen was drummer Chris Vrenna. Hij paste er qua stijl goed tussen, en hij speelde net zo goed als Ginger Fish, wat ik niet had verwacht. Ik denk sowieso dat Ginger er binnenkort officieel uit stapt, en Vrenna is een goede vervanger.

Het hoogtepunt van de avond vond ik trouwens Personal Jesus en Suicide Is Painless (jammer dat ze die dan gewoon op cd aanzetten in plaats van dat ze hem spelen )
Ik vondt die Mark Chaussee wel erbij passen hoor kvond de hele band wel erg goed trouwens en wat maakt het nou uit als die een fout maakt men, je bent er voor je plezier en het was leuk
pi_27609311
quote:

[..]

Das waar, alleen bij die kleding bij de vorige tour viel het wat minder op.. zag nu pas dat ie wat 'gezonde rondingen' begint te krijgen

Bij het intro van Tourniquet dacht ik, whoa ze spelen Minute of decay..! Of ik was er niet helemaal bij, of die nieuwe gitarist maakte er een zootje van..
pi_27609359
iemand anders trouwens nog foto's gemaakt ? ben echt foto geil en hoop eigenlijk ook nog op een goeie foto van het begin dat ie met die kroonluchter stond te zwaaien
  vrijdag 3 juni 2005 @ 15:18:55 #169
105263 Litso
Interlectueel.
pi_27609596
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 15:08 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Das waar, alleen bij die kleding bij de vorige tour viel het wat minder op.. zag nu pas dat ie wat 'gezonde rondingen' begint te krijgen

Bij het intro van Tourniquet dacht ik, whoa ze spelen Minute of decay..! Of ik was er niet helemaal bij, of die nieuwe gitarist maakte er een zootje van..
Jaah, dat dacht ik ook. Klote gitarist
pi_27610336
Weet iemand trouwens ook de setlist ?
pi_27611517
Ik vond die gitarist er idd ook te metal achtig uit zien, z'n haar zat ook zo gewoon voor Marilyn Manson doen, ik vond hem eigenlijk net niet in het plaatje passen. Ik vond dat hij The Fight Song niet erg goed speelde, en bij veel nummers duurde het idd even voordat ik doorhad welk nummer het was. Ik wil John 5 terug! Maargoed, voor de rest vond ik het alsnog onwijs cool, drummer was idd ook goed.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 17:13:07 #172
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_27613392

Dit is opzich wel een vette cd-cover van hem, maar zijn muziek is...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 18:20:28 #173
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_27615009
hij's gay man
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_27615212
Marilyn Manson is wel grappig op zijn tijd.

Dimmu Borgir is gewoon het beste in zijn soort. Black Metal met classis music influence...
Mooi om te horen, die zware gitaren met die fantasy muziek
  vrijdag 3 juni 2005 @ 18:39:28 #175
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_27615508
Dimmu Borgir heeft m.i. vrij weinig met Manson te maken.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')