Ja, ik heb het gezien maar het leek er niet op dat het ernstig was ofzo... Was ook vreemd dat ze het hele podium ombouwen voor maar 1 nummer.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 08:42 schreef Frozen het volgende:
En, hoe vonden we het?
Ik hoorde van verschillende mensen dat hij na het laatste nummer van die kansel flikkerde en weggedragen werd. Iemand dat gezien? Ik lette natuurlijk ff niet op.
Mischien wel ja, kheb wel gezien dat ie weg gedragen werd dus het kan best want dit einde sloeg nergens op. Nieteens een toegift gewoon opeens afgelopen zonder wat te zeggen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:18 schreef Hugo- het volgende:
Ik vond het echt gaaf! Voorprogramma vond ik in tegenstelling tot veel mensen in het publiek wel gaaf. En al een hele verbetering ten opzichte van zijn vorige show (peaches). Ik stond dit keer redelijk ver vooraan, kon alles in goed detail zien, vorige keer stond ik meer naar achter. Er werden echt gave nr's gespeeld, gewoon alle klassiekers en nog wat andere bekende nummers, wat ik toch wel erg gaaf vond was dat ze National Hate Anthem speelde. Ik vond het einde overigens vrij raar, hij had 2 mic's in het publiek gegooid, maar die moesten teruggegeven worden, dus iedereen dacht dat daarna nog wel een nummer zou komen, maar toen was het opeens af. Een vriend van me stond helemaal vooraan, en die heeft hem ook niet zien vallen, maar misschien was dit wel de reden dat het concert zo plots was afgelopen?
Joh, das al twee jaar zo ofzo.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:37 schreef ZwarteMagika het volgende:
En lag het nou aan mij of begint Manson een beetje vadsig te worden?
8 jaar bij Nine Inch Nails zegt wel wat, hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:01 schreef Litso het volgende:
Wat ik wel erg mee vond vallen was drummer Chris Vrenna. Hij paste er qua stijl goed tussen, en hij speelde net zo goed als Ginger Fish, wat ik niet had verwacht.
Ik vondt die Mark Chaussee wel erbij passen hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Joh, das al twee jaar zo ofzo.
Maargoed, ik vond het dus een vieze tegenvaller... Manson's pakje was maar wat matig, de enige die er echt goed uitzag was Skold. Die nieuwe gitarist, Mark Chaussee, zag er uit alsof hij zo uit Dimmu Borgir kwam gelopen, en spelen kon 'ie ook niet. Great Big White World verneukte hij, Tourniquet klonk vaag, The Nobodies duurde lang voordat ik hem herkende, en ik miste het energieke ge-ren-en-spring van John5 tijdens de Mechanical Animals nummers.
Het geluid was een stuk slechter dan de vorige keer, ze deden haast geen dingen op het podium (logisch, want het is een festival-tour, dan nemen ze niet zoveel mee), en ze hadden haast geen interactie met het publiek.
Wat ik wel erg mee vond vallen was drummer Chris Vrenna. Hij paste er qua stijl goed tussen, en hij speelde net zo goed als Ginger Fish, wat ik niet had verwacht. Ik denk sowieso dat Ginger er binnenkort officieel uit stapt, en Vrenna is een goede vervanger.
Het hoogtepunt van de avond vond ik trouwens Personal Jesus en Suicide Is Painless (jammer dat ze die dan gewoon op cd aanzetten in plaats van dat ze hem spelen)
Das waar, alleen bij die kleding bij de vorige tour viel het wat minder op.. zag nu pas dat ie wat 'gezonde rondingen' begint te krijgenquote:
Jaah, dat dacht ik ook. Klote gitaristquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:08 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Das waar, alleen bij die kleding bij de vorige tour viel het wat minder op.. zag nu pas dat ie wat 'gezonde rondingen' begint te krijgen![]()
Bij het intro van Tourniquet dacht ik, whoa ze spelen Minute of decay..!Of ik was er niet helemaal bij, of die nieuwe gitarist maakte er een zootje van..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |