quote:Het is echt een goeie Elvis-actie, imho.
Op zaterdag 22 maart 2003 17:19 schreef ZixS het volgende:
die met die vetkuif ken ik niet, maar hij is erg cool
Op www.marilynmanson.com moet je maar eens onder Pictures kijken, daar zitten sowieso mooie foto's tussen. Ik vind m ook geniaal op die foto's met die walgelijk hoge rooie plateaulaarzen, volgens mij foto's van de Mechanical Animals tour.
quote:ik heb die pics echt al 100x doorgebladerd, ik kom elke dag op die site
Op zaterdag 22 maart 2003 17:37 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
Het is echt een goeie Elvis-actie, imho.
Op www.marilynmanson.com moet je maar eens onder Pictures kijken, daar zitten sowieso mooie foto's tussen. Ik vind m ook geniaal op die foto's met die walgelijk hoge rooie plateaulaarzen, volgens mij foto's van de Mechanical Animals tour.
maar volgens mij vinden ze tegenwoordig wel es oude pics die ze er zomaar tussen gooien, en ik ga niet elke dag alle pics bekijken of er nieuwe zijn
quote:Ik ga hem niet luisteren...
Op maandag 24 maart 2003 14:02 schreef user_friendly het volgende:
slutgarden is nu ook uit. kan m op school alleen niet luisteren..ben benieuwd
Ik heb Slutgarden nog niet gevonden
.
dit worden (waarschijnlijk) de covers van resp. de single mOBSCENE, de voorkant van de cd (Golden Age Of Grotesque) en de achterkant

quote:jah vandaar ook de (waarschijnlijk)
Op vrijdag 4 april 2003 22:47 schreef user_friendly het volgende:
Ze zien er wel goed uit maar passen niet echt bij het grotesque burlesque imago,terwijl het daar wel steeds over ging. ik denk dat het dan ook fakes zijn aangezien je op de achterkant bijvoorbeeld ook geen copyright info ziet enz. Wel mooie foto's in ieder geval.
dit werd gepost op mansonusa.com, waar ze bv. met de downloads al heel erg snel waren, en dus ook de goeie... maar je kan niet altijd gelijk hebben ![]()
ik denk eerder dat die groepsfoto beter bij het imago past, en dat het frontje er ook zoiets uit gaat zien
(ik bedoel die foto zie boven, met Pogo met hanekam en Manson in grijs pak)
de mOBSCENE clip ![]()
(realplayer vereist)
quote:Is dat nou mevrouw Dita von Teese in die clip? Moet bijna wel he
Op woensdag 9 april 2003 20:52 schreef ZixS het volgende:
rtsp://videors.terra.es/multimedia/video/musica/videoclips/vm0682.smide mOBSCENE clip
(realplayer vereist)
quote:
Op woensdag 9 april 2003 21:07 schreef metalbazzz het volgende:[..]
Is dat nou mevrouw Dita von Teese in die clip? Moet bijna wel he
Brian Warner (de man achter manson) is zo artistiek, ik denk dat hij niet te vergeleiken valt met andere artiesten
marilyn manson rules!!!
* PatrickM vindt MM roeleren
quote:heb jij dat mensen horen zeggen?
Op zaterdag 24 mei 2003 10:42 schreef PatrickM het volgende:
Ik heb gister TGAOG gekocht... is echt een lekkere cd...
Hij is weer... anders...
Oja... en wie zegt dat het weer meer van hetzelfde is... is doof en heeft waarschijnlijk geen andere cd's van MM...* PatrickM vindt MM roeleren
omfg
quote:De man die achter nine inch nails zit, overtreft marilyn manson... Volgens mij zou marilyn dit elke dag toegeven, gezien deze man de producer is geweest van smells like children en heeft meegewerkt aan meerdere cd's.
Op zondag 4 mei 2003 16:07 schreef Omega69 het volgende:
marilyn manson, een van mijn favoriete bands, samen met system of a down.Brian Warner (de man achter manson) is zo artistiek, ik denk dat hij niet te vergeleiken valt met andere artiesten
marilyn manson rules!!!
De naam is Trent Raznor...
En wat Dimmu Borgir betreft daar heb ik alles van in huis, klasse band!
quote:Ga Burzum of Marduk luisteren pussy
Op maandag 12 november 2001 23:00 schreef GoLLeM het volgende:
Ik ben een enorme fan van rock en metal! Altijd als ik opnoem wat voor muziek ik luister knikken mensen begrijpend, totdat ze de naam Marilyn Manson horen...Zijn er mensen die (net als ik) Marilyn ECHT goed vinden (ikke al zijn cd's)??
en zijn er hier mensen die Dimmu Borgir kennen/luisteren??
heel graag reacties
quote:Toch vind ik de albums die hij zonder hulp van Trent heeft geproduceerd (Mechanical Animals, Holywood en The Golden Age Of Grotesque) van minstens even hoge kwaliteit als die mét hem (Portrait Of An American Family, Smell Like Children en Antichrist Superstar).
Op donderdag 29 mei 2003 15:24 schreef Aneurism het volgende:[..]
De man die achter nine inch nails zit, overtreft marilyn manson... Volgens mij zou marilyn dit elke dag toegeven, gezien deze man de producer is geweest van smells like children en heeft meegewerkt aan meerdere cd's.
De naam is Trent Raznor...
![]()
![]()
![]()
Toch ben ik Reznor eeuqig dankbaar voor het grootbrengen van Manson
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |