Ik ken het. Het is uber vervelend als je moet wachten.quote:Op zondag 20 november 2005 19:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
bek houden![]()
zelf word ik namelijk ook gek van het wachten en als ik al die berichtjes en reacties van jou zo lees dan dan dan dan![]()
Je kart toetert automatisch als je teken anderen botst.quote:
Die was al uit had iik begrepen.quote:Op zondag 20 november 2005 19:42 schreef knater het volgende:
Kheb em ook al sinds afgelopen donderdag, alleen krijg ik em niet online, hij is inderdaad leuker dan mk snes en mk n64
Wanneer komt die usb stick hier uit?
Vrijdagquote:Op zondag 20 november 2005 19:42 schreef knater het volgende:
Kheb em ook al sinds afgelopen donderdag, alleen krijg ik em niet online, hij is inderdaad leuker dan mk snes en mk n64
Wanneer komt die usb stick hier uit?
Neeenquote:Op zondag 20 november 2005 19:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vrijdag
BMH, als je geen items hebt, en je drukt op de ''Item gebruik knop'' dan gaat tie toch toeteren![]()
Stoerquote:Op zondag 20 november 2005 20:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
du n00b dat heb ik al 2 weken geleden![]()
offtopic:quote:
Importeer jij hemquote:Op maandag 21 november 2005 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario KartIk kan niet wachten!
quote:Op zondag 20 november 2005 20:53 schreef Thomper het volgende:
[..]
Gelijk ingesteld.
Om nog wat terug te blikken
Raar artikelquote:Ook waren de items uitgebreid: je kon een drietal aan schildjes (groen en rood)
EU versie dit keerquote:Op maandag 21 november 2005 12:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Importeer jij hemOf haal je een keer de EU versie
![]()
![]()
![]()
Waar heb je die gehaald?quote:
en waarom dan niet?quote:Op maandag 21 november 2005 13:11 schreef RayMania het volgende:
Ik wou dat ik dit filmpje niet had gezien.
http://www.jeux-france.co(...)o-mario-kart-ds.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |