Laat het twistjuh maar niet horenquote:Op zondag 20 november 2005 13:51 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, natuurlijk is het geen CherryLips Melis. Als ik die zou meeten dan mag de vlag nationaal wel uit
Was het Sabrina?quote:Op zondag 20 november 2005 13:51 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, natuurlijk is het geen CherryLips Melis. Als ik die zou meeten dan mag de vlag nationaal wel uit
Zullen we haar fotoboek gaan vol spammen, wie weet geeft zij dan het verlossende antwoord.quote:Op zondag 20 november 2005 13:57 schreef melismay het volgende:
Ja dat dacht ik zelf misschien ook ja Plato
Dat hoeft niet hoor. Het is haarquote:Op zondag 20 november 2005 13:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zullen we haar fotoboek gaan vol spammen, wie weet geeft zij dan het verlossende antwoord.![]()
Wanneer staat de volgende meet gepland?quote:
Dat moeten we nog afspreken eigenlijk. We hebben het beide erg druk de komende weekquote:Op zondag 20 november 2005 13:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wanneer staat de volgende meet gepland?![]()
![]()
![]()
Nee, die heeft een relatie met een Duitser. Maar ik heb haar toevallig wel donderdag nog gebeld jaquote:Op zondag 20 november 2005 14:00 schreef Viper_74 het volgende:
ow ik dacht deze: Fotoboek van Tristessa
Leuk joh!quote:Op zondag 20 november 2005 14:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat moeten we nog afspreken eigenlijk. We hebben het beide erg druk de komende week. Maar die meet komt er zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |