Slaap maar lekker hoorquote:Op zondag 20 november 2005 15:17 schreef ChantalC het volgende:
Gaat er nog iemand stemmen? Of kan ik in slaapsukkelen?
Fun?quote:Op zondag 20 november 2005 15:20 schreef lovebear het volgende:
Slaap maar lekker hoor![]()
Je mist dan alleen alle fun![]()
Goed zo!!!!quote:Op zondag 20 november 2005 15:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik kan lezen![]()
Maar als je zegt doe als of ik m niet gelezen heb.
En je heb m gequote.
Dan heb je m wel degelijk gelezen![]()
RUN FORREST RRRRRRRRRRRRRRRRRUUUUUUUUUUUUUNNNNNNNNNNN!quote:Op zondag 20 november 2005 15:22 schreef Kleintje het volgende:
Weet je... deze hetze tegen mij... het is net als bij Menno...
Wacht maar... mijn wraak zal zoet zijn!
En nu ga ik lekker een wijntje drinken voor ik zo de kroeg in moet!
Tot later!
Nee tis wat anders dan kindertjes lokken in je snoephuisje om ze vervolgens op te vreten!quote:
Sssssssst!quote:Op zondag 20 november 2005 15:26 schreef versabommie het volgende:
Nee tis wat anders dan kindertjes lokken in je snoephuisje om ze vervolgens op te vreten!
ey je hebt toch geen wrat op je neus he?quote:
Dat weet je toch... Ik heb je gister al die naaktfo....quote:Op zondag 20 november 2005 15:28 schreef versabommie het volgende:
ey je hebt toch geen wrat op je neus he?
quote:Op zondag 20 november 2005 15:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lieverd je hoef je post niet dubbel neer te ztten, lees de jouwe wel.
maar 2keer is overbodig.
En nu heb je weer gelezen anders weet je niet wat ik zei over lezen![]()
![]()
![]()
![]()
kep een hoop gezien maar niet echt op je neus geletquote:Op zondag 20 november 2005 15:31 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat weet je toch... Ik heb je gister al die naaktfo....![]()
Pffffff... Nog maar eens kijken dan: Smoelenboek bb-forumers.quote:Op zondag 20 november 2005 15:32 schreef versabommie het volgende:
kep een hoop gezien maar niet echt op je neus gelet![]()
Duuuh... Alsof ie dan op de neus let! Stuur je mij ook die naaktfo.... Ach laat ook maar, Bommie zet hem vast op het net. Komt allemaal goed!quote:Op zondag 20 november 2005 15:31 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat weet je toch... Ik heb je gister al die naaktfo....![]()
Kee dan...quote:Op zondag 20 november 2005 15:38 schreef demins het volgende:
Duuuh... Alsof ie dan op de neus let! Stuur je mij ook die naaktfo.... Ach laat ook maar, Bommie zet hem vast op het net. Komt allemaal goed!![]()
You're doing fine!quote:Op zondag 20 november 2005 15:34 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Sta vandaag geloof ik echt op berenpoten![]()
heb jij al gestemd?quote:
Ja, op Kleintje, in een vlaag van verstandsverbijstering.quote:
Waarom stem jij niet, dakduvel?quote:
Wilt u aub dan even de laatste situatie posten, want zover terug scrollen hebben mijn artsen mij verboden...quote:
Kleintje ontzien is mi niet echt stemmen he?quote:Op zondag 20 november 2005 15:53 schreef ChantalC het volgende:
Ik heb zelfs al gestemd, terwijl ik meestal één van de laatste ben...
Ook sneu, die tuinlaaf zit zich net in alle bochten te wringen om geen minnies tegen te krijgenquote:Op zondag 20 november 2005 15:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, op Kleintje, in een vlaag van verstandsverbijstering.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |