quote:Op zondag 20 november 2005 17:22 schreef Tamrah het volgende:
Laat ik ook eens een blonde vraag stellen: De finalisten mogen gewoon mee stemmen?
Heyquote:Op zondag 20 november 2005 17:24 schreef teamlead het volgende:navond samen... mijn stemmen komen er zo aan...
Jappie's lijst was de laatste als ik het goed zag?
quote:Op zondag 20 november 2005 17:29 schreef Kleintje het volgende:
TEAMLEAD!!!
Tnx voor je vertrouwen in Jappie en mij!
Kribbets heeft alléén van jou nog maar minpunten gekregenquote:Op zondag 20 november 2005 17:28 schreef Kleintje het volgende:
ER KLOPT IETS NIET!
Nu heeft Kribbet weer 98 punten!
NOTARIS
Hoe zit het nu???
ow, wordt het dan geen tijd dat hij er nog 4 krijgt???quote:Op zondag 20 november 2005 17:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Kribbets heeft alléén van jou nog maar minpunten gekregen![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 17:33 schreef Kleintje het volgende:
[..]
ow, wordt het dan geen tijd dat hij er nog 4 krijgt???
Allee jij heb KRIBBET -2 punten gegeven dus het klopt, het lijstjequote:Op zondag 20 november 2005 17:28 schreef Kleintje het volgende:
ER KLOPT IETS NIET!
Nu heeft Kribbet weer 98 punten!
NOTARIS
Hoe zit het nu???
Zeg weledelgestrengelde heer Bommie van Zeikenstein... Zal u niet eerst eens zelf gaan stemmen alvorens commentaar te geven?quote:Op zondag 20 november 2005 16:20 schreef versabommie het volgende:
NOTARIS!!!! die motivatie hierboven is zwaar kut! Vooral dat stuk over kleintje gaat nergens over. Naar ik mag aannemen zal deze stem teniet gedaan worden indien er voor 0:00 geen normale motivatie komt?![]()
Begin maar vast voorover te buigen schatje...quote:Op zondag 20 november 2005 17:26 schreef teamlead het volgende:
Motivatie
Jappie Vaak irritant tot op het bot, absoluut niet zichzelf, te veel met het spelletje bezit... en daarom juist een waardige finalist
Ja, ik weet toch ook niet hoe het overal ligt met de tijdsgrenzen.quote:
u is geen notarisquote:Op zondag 20 november 2005 17:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Allee jij heb KRIBBET -2 punten gegeven dus het klopt, het lijstje![]()
Lieverd iedereen die in de lijst heeft gestaan en meegedaan heeft aan t spel.quote:Op zondag 20 november 2005 17:31 schreef luciano het volgende:
Ik heb al 2 ? weken niet meer meegelezen nadat ik er zelf ben uitgestapt , maar deze regel van , de laatste 24 uur mogen alleen diegenen op de laatste lijst stemmen geeft teveel problemen m.i.
De tijd van 24 uur is te kort om al die laatste personen te laten stemmen ( het is weekend he , veel zijn er gewoon niet ) EN het aantal stemmen is dus te weinig om er nog een spannende boel van te maken.
Jullie hadden beter WEL alle personen die ooit op de lijst hebben gestaan OOK mee mogen laten stemmen , dan heb je tenminste nog kans dat er een leuke spannende eindstrijd van kan worden gemaakt voor de bankzitters + de tijd van 24 uur verlengen naar m.i. 1 week , want de tijd is veel te kort voor een " strijd " op deze manier .....
Maar ja , wie ben ik ...
Enne , bespaar jullie de posts nu met : ja , wie ben jij eigenlijk , dat is zo afgezaagd op FOK .![]()
![]()
Nee klopt maar help Cuall een handje meequote:Op zondag 20 november 2005 17:37 schreef Kleintje het volgende:
[..]
u is geen notaris(of heb ik iets gemist)
quote:Op zondag 20 november 2005 17:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lieverd iedereen die in de lijst heeft gestaan en meegedaan heeft aan t spel.
Mag mee stemmen, dus zijn er een hoop hoor.
Oja een week is te lang.
Toen we op 3 mensen stemde had je ook maar 24 uur voor je stem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |