GMTAquote:
Zelfs het terroriseren van kijkers en streamers met die mislukte eftelingkop van Nathalie, of met een Chantal die denkt dat ze zich sexy kleedt en een sexy hese stem heeft, maar die er in werkelijkheid uitziet als een tientjeshoer over datum met een stem alsof ze een pond worst tussen haar benen heeft hangen: allemaal vergeven!quote:Op zondag 20 november 2005 14:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kijk een BB met iemand die euthanasie wil, kan ik mee leven, een terminaal zieke erin, is niet helemaal netjes maargoed als Hummie dat wil doe maar, al die varianten doen me niet veel...
en ook namens mij.quote:Op zondag 20 november 2005 14:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Zelfs het terroriseren van kijkers en streamers met die mislukte eftelingkop van Nathalie, of met een Chantal die denkt dat ze zich sexy kleedt en een sexy hese stem heeft, maar die er in werkelijkheid uitziet als een tientjeshoer over datum met een stem alsof ze een pond worst tussen haar benen heeft hangen: allemaal vergeven!
DRANK WEGGOOIEN ECHTER:![]()
Onderteken jouw epistel aan De Mol ook maar namens mij!!!!
Gelukkig heb ik alles op mute...quote:Op zondag 20 november 2005 14:33 schreef Pinball het volgende:
Kan iemand die 2 hinnikende paarden even met een nekschot uit mijn lijden verlossen. Anders lach je even een half uur hysterisch om niets.
Het is op dit moment heel erg triest om naar de streams te kijken.quote:Op zondag 20 november 2005 14:33 schreef Pinball het volgende:
Kan iemand die 2 hinnikende paarden even met een nekschot uit mijn lijden verlossen. Anders lach je even een half uur hysterisch om niets.
quote:Op zondag 20 november 2005 14:09 schreef luciano het volgende:
[..]
www.luciano.nl/allegesavedefotosvankleintjetekoopvoor¤5perstuk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat vind ik ook... net als bij verkrachters.quote:Op zondag 20 november 2005 14:40 schreef scanman01 het volgende:
Rob: "Pedofielen mogen echt vingertjes en zakkie kwijtraken."
Actieve pedofielen of ook passieve pedofielen?quote:Op zondag 20 november 2005 14:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En dat vind ik ook... net als bij verkrachters.
Tsja, dat is een moeilijke... Samir A wordt ook vrijgesproken bij het denken aan dingen, zonder ze uitgevoerd te hebben...quote:Op zondag 20 november 2005 14:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Actieve pedofielen of ook passieve pedofielen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |