Gisterennacht wilde ik na het uitgaan met wat mensen naar de shoarma tent op het Vogelplein in Dordrecht. Toen we daar aankwamen was alles afgezet door de politie en werd ons vriendelijk verzocht te keren. Aangezien een van ons de politieagent in kwestie kende, wilden we vissen naar wat er nou eigenlijk aan de hand was. De agent wilde niet veel los laten en zei dat we maandag de krant maar moesten lezen
Natuurlijk werden wij nieuwsgierig en dus besloten we om te rijden, zodat we alsnog shoarma konden eten. Al was dat natuurlijk niet meer ons voornaamste doel
Vanaf de ''andere kant'' was duidelijk te zien dat het was afgezet, omdat er iets was met het politiebureau op het Vogelplein. Er werden foto's gemaakt, er stonden twee politiebusjes en de technische recherche was aanwezig. Ook kon een van ons rookschade zien. Toen we opnieuw probeerden te vissen naar informatie, werden we vriendelijk doch dringend verzocht weg te gaan.
Ik vraag me af hoe het politiebureau er nu uitziet. Ik ga later op de dag denk ik nog eens een kijkje nemen
De vorige ''brandjes'' zijn hier terug te vinden: Politiebureaus Dordrecht in brand gestoken