abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32422345
Gisterennacht wilde ik na het uitgaan met wat mensen naar de shoarma tent op het Vogelplein in Dordrecht. Toen we daar aankwamen was alles afgezet door de politie en werd ons vriendelijk verzocht te keren. Aangezien een van ons de politieagent in kwestie kende, wilden we vissen naar wat er nou eigenlijk aan de hand was. De agent wilde niet veel los laten en zei dat we maandag de krant maar moesten lezen

Natuurlijk werden wij nieuwsgierig en dus besloten we om te rijden, zodat we alsnog shoarma konden eten. Al was dat natuurlijk niet meer ons voornaamste doel

Vanaf de ''andere kant'' was duidelijk te zien dat het was afgezet, omdat er iets was met het politiebureau op het Vogelplein. Er werden foto's gemaakt, er stonden twee politiebusjes en de technische recherche was aanwezig. Ook kon een van ons rookschade zien. Toen we opnieuw probeerden te vissen naar informatie, werden we vriendelijk doch dringend verzocht weg te gaan.

Ik vraag me af hoe het politiebureau er nu uitziet. Ik ga later op de dag denk ik nog eens een kijkje nemen

De vorige ''brandjes'' zijn hier terug te vinden: Politiebureaus Dordrecht in brand gestoken
pi_32422672
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:01 schreef moemoe het volgende:
Gisterennacht wilde ik na het uitgaan met wat mensen naar de shoarma tent op het Vogelplein in Dordrecht. Toen we daar aankwamen was alles afgezet door de politie en werd ons vriendelijk verzocht te keren. Aangezien een van ons de politieagent in kwestie kende, wilden we vissen naar wat er nou eigenlijk aan de hand was. De agent wilde niet veel los laten en zei dat we maandag de krant maar moesten lezen

Natuurlijk werden wij nieuwsgierig en dus besloten we om te rijden, zodat we alsnog shoarma konden eten. Al was dat natuurlijk niet meer ons voornaamste doel

Vanaf de ''andere kant'' was duidelijk te zien dat het was afgezet, omdat er iets was met het politiebureau op het Vogelplein. Er werden foto's gemaakt, er stonden twee politiebusjes en de technische recherche was aanwezig. Ook kon een van ons rookschade zien. Toen we opnieuw probeerden te vissen naar informatie, werden we vriendelijk doch dringend verzocht weg te gaan.

Ik vraag me af hoe het politiebureau er nu uitziet. Ik ga later op de dag denk ik nog eens een kijkje nemen

De vorige ''brandjes'' zijn hier terug te vinden: Politiebureaus Dordrecht in brand gestoken
Die shoarmatent is redelijk goed, Je kan beter naar scheffersplein gaan, daar heb je er een stuk of 4, die denk ik beter zijn
pi_32423234
Scheffersplein? Die is toch niet na 4.00 uur open
pi_32443890
Weer brand in politiebureau Dordrecht

Zie je! Zie je! Zie je!

Sorry dat moest even

Het staat overigens ook op http://www.nu.nl/news/629(...)ng_in_Dordrecht.html
pi_32445428
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:37 schreef moemoe het volgende:
Scheffersplein? Die is toch niet na 4.00 uur open
Oei goeie...
  maandag 21 november 2005 @ 20:08:50 #6
134583 JohanV.
De hakkelaar.
pi_32461233
Ja, de branden zijn waarschijnlijk gesticht i.vm. het aanrijden van een 25 jarige man die bezig was in te breken.
Ik hoop dat de politie de dader van de brandstichting aan kan houden en ook even over deze persoon heen wil rijden.
Het is geld van de gemeenschap wat op het spel wordt gezet. En op de dader is vaak niets te verhalen omdat ze zich of gek laten verklaren, al gek zijn, in een sanering zitten waardoor de dader al genoeg heeft geleden. In het ergste geval mogen ze misschien een taakstraf uitvoeren bij de brandweer.
Het is een gek land.
Ik haat moslims alleen al omdat ze ritueel slachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')