Precies, is hij daar goed voor uitgerust.quote:Op zondag 20 november 2005 14:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
en de volgende OS zijn dan pas over 4 jaar. kan hij weer meedoen
Ik denk vergelijkbaar met Heerenveen, Nagano enzovoorts. Het is een laaglandbaan.quote:Op zondag 20 november 2005 15:06 schreef JohnDDD het volgende:
zeg dat ijs van turijn
hoe snel is dat?
Dat klinkt wel logisch, ja. Mooi in de zomer ook.quote:Op zondag 20 november 2005 15:00 schreef ultra_ivo het volgende:
Je gaat overigens niet tijdens een seizoen over op een nieuwe leeftijdsklasse als je in het seizoen jarig bent. Als ik me niet vergis telt je leeftijd op 1 juli van de zomer voorafgaande aan het schaatsseizoen.
Schijnt dit seizoen nog niet echt supersnel te worden, omdat er zo kort na de bouw nog veel stof in de hal schijnt te hangen, wat neerslaat op het ijs en het stroever maakt (dus langzamer).quote:Op zondag 20 november 2005 15:10 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik denk vergelijkbaar met Heerenveen, Nagano enzovoorts. Het is een laaglandbaan.
Dit klinkt wel heel treurig.quote:Op zondag 20 november 2005 15:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Schijnt dit seizoen nog niet echt supersnel te worden, omdat er zo kort na de bouw nog veel stof in de hal schijnt te hangen, wat neerslaat op het ijs en het stroever maakt (dus langzamer).
Jaaaaaa!quote:Op zondag 20 november 2005 15:24 schreef MiLalaa het volgende:
Wat een GEWELDIGE rit van Kramer. En dan met name de slotronde van 28.1, absurd!
27.6, een tiende langzamer dan z'n eerste volle ronde op de 5km.quote:wat was de slotronde van Chad op de 1500m ook alweer? 27.8..
Precies, vind ik ook.quote:Misschien moet Sven ook nog maar eens een 1500m rijden in SLC).
Romme heeft wel zo'n enorm mooie techniek, die zag je de eerste 7 rondjes weer erg goed vandaag echt prachtigquote:Op zondag 20 november 2005 15:24 schreef MiLalaa het volgende:
(en ik las ergens over 6 slagen van Grodum op het lange eind, ik heb die van Romme geteld, ook 6 idd)
Ja Romme schrijf ik dan ook echt helemaaal nooit af, hij kan in Turijn zo weer op het podium staan.quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
oh vanavond laat pas natuurlijksowwy
Precies, ik denk vooral aan die 6.14 in Berlijn.quote:Op zondag 20 november 2005 15:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja Romme schrijf ik dan ook echt helemaaal nooit af, hij kan in Turijn zo weer op het podium staan.
Ja, benieuwd wat Kato nog een keer kan.quote:Op zondag 20 november 2005 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
oh vanavond laat pas natuurlijksowwy
Ja, had ik ook. Echt een fantastische race.quote:Op zondag 20 november 2005 15:59 schreef Ambrosius het volgende:
Wát een rit van Kramer, kippenvel hier.
heb je die nu pas gezien, niet vanachtquote:Op zondag 20 november 2005 15:59 schreef Ambrosius het volgende:
Wát een rit van Kramer, kippenvel hier.
Nee vanmiddag, was er vannacht niet, maar heb niks gemist begreep ikquote:Op zondag 20 november 2005 16:15 schreef maril het volgende:
[..]
heb je die nu pas gezien, niet vanacht![]()
Moet-ie zich wel zien te plaatsen, want volgens mij mogen er maar drie Nederlanders starten op de 5km. Kramer, Verheijen en De Jong of Uytdehaage, dan zit de equipe al vol!quote:Op zondag 20 november 2005 15:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja Romme schrijf ik dan ook echt helemaaal nooit af, hij kan in Turijn zo weer op het podium staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |