Ja, daar zat ik ook al aan te denken. Verheijen reed zo'n beetje de hele race vlak lage 29'ers, op de voorlaatste ronde na (29.7). Je moet dus eigenlijk dat schema in het hoofd hebben voor een nieuw WR.quote:Op zondag 20 november 2005 13:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wel een gaaf W.R. zo. Iemand moet er al ruim onder zitten om niet in de laatste 2 rondjes alsnog er boven te eindigen.
Pi ook.quote:Op zondag 20 november 2005 13:45 schreef SuperWeber het volgende:
Kramer rõcks...
Bijna 2 seconden met nog 2 rondjes te gaan.quote:Op zondag 20 november 2005 13:46 schreef Remzz het volgende:
Wat heeft die Kramer versneldEigenlijk gewoon ongelovelijk als je ziet hoever die achter lag.
Pi the greatest natuurlijkquote:
Openen met 18,5 en dan rondjes 29,2/3 ofzoquote:Op zondag 20 november 2005 13:46 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik ook al aan te denken. Verheijen reed zo'n beetje de hele race vlak lage 29'ers, op de voorlaatste ronde na (29.7). Je moet dus eigenlijk dat schema in het hoofd hebben voor een nieuw WR.
Dan kom je dus tekort.quote:Op zondag 20 november 2005 13:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Openen met 18,5 en dan rondjes 29,2/3 ofzo
Tsja, wie vertelt dat Verheijen...quote:Op zondag 20 november 2005 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar goed, de streep ligt op 5000, en niet op 4995
En dat wereldrecord junioren staat ook nog wel even.quote:Op zondag 20 november 2005 14:00 schreef ultra_ivo het volgende:
En Kramer wordt alleen nog maar beter in de komende jaren.
Nee, Håvard Bøkko is daar de recordhouder. Zie http://www.skateresults.com/world_record/distance/38quote:Op zondag 20 november 2005 14:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
En dat wereldrecord junioren staat ook nog wel even.
Ik neem tenminste aan dat zijn 5000m WR ook een juniorenrecord is nog.
Shit, die junioren worden steeds jonger.quote:Op zondag 20 november 2005 14:26 schreef Kozzmic het volgende:
Nee, Håvard Bøkko is daar de recordhouder. Zie http://www.skateresults.com/world_record/distance/38
Straks krijg je kereltjes van 11 die het in 5 minuten doenquote:Op zondag 20 november 2005 14:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Shit, die junioren worden steeds jonger.
Misschien dat het er omgaat hoe oud je aan het begin van het seizoen bent? Ik heb geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 20 november 2005 14:29 schreef Arcee het volgende:
6.37,55 Bob de Jong Calgary 10 March 1996
Hmmm... De Jong was toen ook 19.
Kramer is dus geen junior meer met z'n 19 jaar?
Ik wil dat Kramer 't record krijgt.quote:Op zondag 20 november 2005 14:32 schreef Kozzmic het volgende:
Misschien dat het er omgaat hoe oud je aan het begin van het seizoen bent? Ik heb geen idee eigenlijk.
In de uitzending van Studio Sport zojuist had men het er ook over dat Bøkko net niet aan zijn juniorenrecord van vorig weekend kwam.
Mail de KNSB...quote:
Neo-Senior dus...quote:Op zondag 20 november 2005 14:37 schreef Kozzmic het volgende:
Mail de KNSB...
Dit is de indeling die zij op hun site hebben:
De KNSB kent de volgende categorieën:
- Meisjes en Jongens Pupillen : jonger dan 13 jaar;
- Meisjes en Jongens Junioren C: 13 en 14 jaar;
- Meisjes en Jongens Junioren B: 15 en 16 jaar;
- Meisjes en Jongens Junioren A: 17 en 18 jaar;
- Dames en Heren Neo-Senioren: 19 en 22 jaar;
- Dames en Heren Senioren: 23 t/m 39 jaar;
- Dames en Heren Veteranen: 40 jaar en ouder.
http://www.knsb.nl/content/langebaan/watislangebaan.asp
Op zich niet veel, maar ik was wel benieuwd hoe lang 't zou blijven staan.quote:Op zondag 20 november 2005 14:38 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ach, who gives a damn about het junioren wr, als je het echte wr in handen hebt.
Nee, dit is het nieuwe reglement. Hij is verplicht na dit jaar twee jaar te stoppen. Hij heeft al lang genoeg geschaatst, en kan wel een sabbatical gebruiken.quote:Op zondag 20 november 2005 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
19 TOT EN MET 22 zal het wel zijn dan
Ah zo, okeequote:Op zondag 20 november 2005 14:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, dit is het nieuwe reglement. Hij is verplicht na dit jaar twee jaar te stoppen. Hij heeft al lang genoeg geschaatst, en kan wel een sabbatical gebruiken.
iddquote:Op zondag 20 november 2005 14:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, dit is het nieuwe reglement. Hij is verplicht na dit jaar twee jaar te stoppen. Hij heeft al lang genoeg geschaatst, en kan wel een sabbatical gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |