me tooquote:Op zondag 20 november 2005 20:57 schreef SCH het volgende:
Ik hoop dat Hedrick op de OS flink door het ijs zakt.
Anabole steroiden (ofzo) door Kotyuga. Vorig jaar in Heerenveen nog. En wie weet voor hoeveel jaar. Maar verder lijkt de sport me ook wel behoorlijk clean.quote:Op zondag 20 november 2005 21:00 schreef JohnDDD het volgende:
Trouwens wat ik het leuke vind aan schaatsen; er zijn geen records die al hééél lang staan...hoogstens 3 jaar tegenwoordig. Bovendien is er volgens mij ook nooit een epo-schandaal geweest ofzo.
hehequote:Op zondag 20 november 2005 21:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja die zou ik wel ergens anders dan op de schaatsbaan willen zien
Ja, even over de knie.quote:
Osuga 37,54quote:Op zondag 20 november 2005 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Yoshi 37,64netjes hoor
NR voor een sprintland als Japan
Moest die Timmer niet nog een keer in de Playboy komen na die gouden medailles in Nagano?quote:Op zondag 20 november 2005 21:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja die zou ik wel ergens anders dan op de schaatsbaan willen zien
Leuk koppie, geen spannend lijf.quote:Op zondag 20 november 2005 21:07 schreef komrad het volgende:
Gerritsen is niet echt lelijk idd
Ja maar naar de OS dit jaar mag ze samen met Geritsen daar wachtte ze nog ff opquote:Op zondag 20 november 2005 21:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Moest die Timmer niet nog een keer in de Playboy komen na die gouden medailles in Nagano?
Precies, dit in tegenstelling tot Ochowicz.quote:
Er zit sowieso veel smaakelijks tussenquote:
Had dat nou even gezegd bij Ochowicz.quote:Op zondag 20 november 2005 21:10 schreef Remzz het volgende:
[..]
Als je dat van te voren ff aangeeft kan ik opletten en cappen
Dat is zeker waarquote:Op zondag 20 november 2005 21:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Precies, dit in tegenstelling tot Ochowicz.
Dat had ik nog onthouden van gisteren heb er 2 is denk ik niet veel ff kijkenquote:Op zondag 20 november 2005 21:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Had dat nou even gezegd bij Ochowicz.
Ik wil wel een full frontal.
Dan geef ik nu vast aan: ca. 10 seconden na de finish van Friesinger op de 1.500 meter. Ze gunt ons dan altijd een mooi uitzicht nadat de rits een stuk open isquote:Op zondag 20 november 2005 21:10 schreef Remzz het volgende:
[..]
Als je dat van te voren ff aangeeft kan ik opletten en cappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |