Oh, zo. Weet niet of hij dat precies zo zei eigenlijk, maar zou wel dom zijn, ja.quote:Op zondag 20 november 2005 13:08 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op die dude van Studio Sport: "Het waren steeds de buitenlanders die goud pakten, TOT vannacht bij de 5km..."
Ik was niet helemaal duidelijk inderdaad.
Niet van elke rit, de belangrijkste ritten komen echt wel helemaal.quote:Op zondag 20 november 2005 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee okee, maar van iedere rit alleen de laatste 2 rondjes?
ah gelukkig maar danquote:Op zondag 20 november 2005 13:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet van elke rit, de belangrijkste ritten komen echt wel helemaal.
Mwah, valt wel mee. Ik wil deze rit die nu komt graag zien.quote:Op zondag 20 november 2005 13:20 schreef mitt het volgende:
Overigens is niet-live schaatsen zo niet gaaf.
Het is beter dan teletekstquote:Op zondag 20 november 2005 13:20 schreef mitt het volgende:
Overigens is niet-live schaatsen zo niet gaaf.
quote:Op zondag 20 november 2005 13:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee. Ik wil deze rit die nu komt graag zien.
Dat weet ik dus nog niet, maar Herbert blijft dom klinken.quote:Op zondag 20 november 2005 13:23 schreef Arcee het volgende:
Herbert klinkt zo nog dommer nu je weet hoe 't af gaat lopen.
Sven zakt door het ijs!quote:Op zondag 20 november 2005 13:23 schreef Bruce117 het volgende:
Maar als er volgens Toine een nederlander gaat winnen en er staat al een tijd van 6:10, dan ben ik wel erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
Ik zet in op een WR voor een nederlander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |