quote:Op zondag 20 november 2005 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, maar nog ff over die blokjes hč?
het is nu begonnen, wat een spoorboekjequote:Op zondag 20 november 2005 13:01 schreef prinsrob het volgende:je zult maar geen teletekst gelezen hebben om het spannend te houden, ga je dit zo aankondigen
.
Als je nú nog dit topic opent en niks wil weten, dan ben je niet goed bezig.quote:Op zondag 20 november 2005 13:01 schreef prinsrob het volgende:je zult maar geen teletekst gelezen hebben om het spannend te houden, ga je dit zo aankondigen
.
nee maar aan het begin van het program zegt hij het begint om 13.15 en vevolgens zegt tie laten we er maar mee beginnen, vin het best hoorquote:
Ik doelde eigenlijk op die dude van Studio Sport: "Het waren steeds de buitenlanders die goud pakten, TOT vannacht bij de 5km..."quote:Op zondag 20 november 2005 13:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als je nú nog dit topic opent en niks wil weten, dan ben je niet goed bezig.
Ja, maar toch schrijf ik 'm niet af. Als je een 6.14 in Berlijn kunt rijden, kun je nog niet afgeschreven worden.quote:
Nee da's waarquote:Op zondag 20 november 2005 13:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, maar toch schrijf ik 'm niet af. Als je een 6.14 in Berlijn kunt rijden, kun je nog niet afgeschreven worden.
Ja hmm maar zo bedoelde ik het ook niet helemaalquote:Op zondag 20 november 2005 13:08 schreef Wombcat het volgende:
Romme schaatst toch al zowat vanaf het begin met de klapschaats? Als zijn records heeft 'ie toch met klapschaats gedaan?
Dat is aerodynamisch beterquote:Op zondag 20 november 2005 13:12 schreef JohnDDD het volgende:
omg rintje is kalend!
Ik zit niet bepaald te wachten op een dweilpauze o.i.d.quote:Op zondag 20 november 2005 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
godver het is gewoon een samenvatting
nee okee, maar van iedere rit alleen de laatste 2 rondjes?quote:Op zondag 20 november 2005 13:13 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Ik zit niet bepaald te wachten op een dweilpauze o.i.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |