quote:Op woensdag 30 november 2005 20:46 schreef Douwe het volgende:
Soms verveel je je, en kloot je maar even wat aan in 'Toepassingen'. Ineens kwam ik daar vandaag onder SRVP tegen dat ik teksten op bonnen kon aanpassen. Resultaat:
[afbeelding]
Wij nietquote:Op woensdag 30 november 2005 17:31 schreef Renesite het volgende:
Nog een noviteit: er is een klantentoilet.
HEBBEN WIJ OOK![]()
Wij hebben sinds de verbouwing ook wc's in het magazijn en die gebruiken we ook als klantenwc. Er loopt dan eigenlijk altijd wel iemand mee.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Wij nietAls een klant naar de wc moet, moet er gewoon iemand meelopen naar boven, naar onze wc's. Heeft nog niemand over geklaagd ofzo, en werkt okay
Niet teveel mensen hoeven naar de wc, scheelt.
Wie is wij??quote:Op woensdag 30 november 2005 22:05 schreef Meki het volgende:
Wij krijgen ook een winkel als in Heemskerk
eerst zou dat een XL worden maar dat gaat niet door het wordt nu een nieuwe formule zoals die in Heemskerk
Albert Heijn Amsterdamquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:01 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Er zitten gelukkig maar 60 AH's in Amsterdam
weet niet helemaal zeker, maar ik dacht dat wij die wel krijgen.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:28 schreef blrrrt het volgende:
Artikel in het Noord Hollands Dagblad
http://www.noordhollandsd(...)1589-723605-,00.html
Heeft iemand thuis toevallig het Dagblad Kennemerland?
Als je het blad krijgt vandaag, en je hebt de mogelijkheid om het artikel te scannen, laat je dan vooral niet tegenhoudenquote:Op donderdag 1 december 2005 14:35 schreef AversusZ het volgende:
[..]
weet niet helemaal zeker, maar ik dacht dat wij die wel krijgen.
Hangt van de bezorger af. Krijgen hem niet altijd maar als ik hem ontvang zal ik hem zeker scannen en hier plaatsen.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:42 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Als je het blad krijgt vandaag, en je hebt de mogelijkheid om het artikel te scannen, laat je dan vooral niet tegenhouden
Commotie om niks? Voor Albert Heijn is het totaal iets nieuws. Zelfscan-winkels zijn eerder geflopt maar hebben zeker de toekomst.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:48 schreef Agrafes het volgende:
Wat een commotie voor niks daar in Heemskerk, het is gewoon een veredelde ALDI met zogenmaade noviteiten, menu bij elkaar zetten gebeurt al maanden in andere winkels, evenals zelfscan. Ik denk niet dat dit gaat aanslaan, AH zal altijd het imago van de duurst houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |