Moah, ja, krantenbak gelegtquote:Op maandag 28 november 2005 22:26 schreef highway101 het volgende:
Hmmm vandaag een bult info gekregen over de nieuwe zorgverzekering via Ahold. Ik ga het eens goed bekijken, kan nog van pas komen.
Ik werk ook bij een franchiser en dan krijg je inderdaad geen winstuitkering. Is ook logisch, want een ondernemer heeft het qua financiën meestal wat zwaarder dan een grote onderneming als Ahold.quote:Op maandag 28 november 2005 22:35 schreef Little_Acorn het volgende:
Ik werk ook bij een franchise filiaal en wij krijgen geen winstuitkering, ik weet niet hoe dat bij andere franchisers is. Wij mogen al blij zijn met een kerstpakket, stelletje gierige bazen.
'quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:35 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Ik werk ook bij een franchiser en dan krijg je inderdaad geen winstuitkering. Is ook logisch, want een ondernemer heeft het qua financiën meestal wat zwaarder dan een grote onderneming als Ahold.
Kerstpakket krijgen we wel elk jaar![]()
Als je geen loonstrookje krijgt met de tekst "Ahold" erop, dan werk je bij een franchise-winkelquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:05 schreef Webgangster het volgende:
Hoe weet je of je winkel een franchiser is ?
De gehele 8xxx range is voor franchise. Daarnaast kun je het met een getraind oog wel zien, dan weken ze meestal op bepaalde zaken af van het normale beleidquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:18 schreef highway101 het volgende:
Aan je baas vragen...![]()
Volgens mij kan je het zien als je filiaalnummer hoger is dan 8500 oid...
Als je in een AH loopt en je denkt; Hé, die artikelen heb ik nog nooit gezien, of; Dat meubel ken ik niet. dan loop je waarschijnlijk in een franchiserquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:52 schreef febster het volgende:
[..]
De gehele 8xxx range is voor franchise. Daarnaast kun je het met een getraind oog wel zien, dan weken ze meestal op bepaalde zaken af van het normale beleid
Dat kan CAO technisch gezien niet, volgens mij ligt de bandbreedte van de winstuitkering tussen de 43 en 95%, maar dat weet ik niet helemaal zeker.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:58 schreef Douwe het volgende:
Ik wil eigenlijk wel eens boven de 100%, heb er hard genoeg voor gewerkt dit jaar
Damn.... Had jij ff een kut dag.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:41 schreef Douwe het volgende:
Ik had vandaag helemaal iets kuts... tilde een doos wijnflessen op, bodem er uit. Resultaat: 1,5e liter wijn over de vloer. Ik vrolijk met de schoonmaakmachine er overheen, alles goed, klaar... loop ik met de schoonmaakmachine en al naar het magazijn, als de telefoon gaat.
Opgewekt als ik was nam ik vrolijk op, en zocht even snel wat uit. Afijn, nog steeds niks aan de hand. Totdat... de schoonmaakmachine door afbreken van een wiel omviel, en zodoende de gehele inhoud (50 liter goor water) over de vloer mikte.
Ik onder de zooi, een paar klanten woest, stellage met toiletpapier doorweekt, liters water onder de schappen, halve winkel onklaar...
Niet echt doorgelezen eigk.quote:Op woensdag 30 november 2005 08:43 schreef Webgangster het volgende:
Lijkt mij niet de schuld van Douwe maar van de winkel zelf, kapotte machine hoort niet gebruikt te worden he.
Iemand die een fiets van Albert Heijn gaat nemen ? Stond zaterdag in het Ahaaa krantje wat iedereen heeft gekregen...
Ik weet het. Eindelijk!!quote:Op woensdag 30 november 2005 10:41 schreef Meki het volgende:
vandaag wordt de nieuwe winkel in Heemskerk geopend
Voor het eerst te zien in Heemskerk?quote:- Wat is volgens u de belangrijkste trend in de supermarktbranche?
,,De absolute megatrend is 'gezondheid', steeds meer consumenten willen gezond en bewust leven. Daar gaan wij nog veel meer op inspelen. In onze Zweedse keten Ica hebben we bijvoorbeeld een productlijn onder het merk 'Good life', die lijn komt straks ook bij Albert Heijn te liggen. En zo kunnen onze verschillende dochters nog veel meer van elkaar leren.''
Zal er morgen even een kijkje nemen.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:41 schreef Meki het volgende:
vandaag wordt de nieuwe winkel in Heemskerk geopend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |