DC belt op: Ja niet meer bellen maar de vracht heeft gemiddeld tussen een uur en 7 uur vertragingquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:26 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik hoefde vandaag gelukkig niet te werken, maar volgens mij is de vers wagen er nu nog steeds niet.
Het begon 3cm per uur te sneeuwen vanaf 18:00 dus de laatste 3 uur had je een bijna lege winkel, wat uniek is op een vrijdagavondquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:35 schreef Weemz het volgende:
Bij ons was het echt té druk om 18:00, maar daarnaa ook té druk om 19:00-21:00...
Bij ons vandaag ook pinstoring ja. En druk....viel amper doorheen te komen! Alle kassa's open en nog steeds rijenquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:37 schreef Renesite het volgende:
Gisteravond moesten ze tot half 11 door bij ons, iedereen zo flauw als een kwartje
Vandaag een algehele pinstoring, KEI druk, Sinterklaas, weer een pinstoring, nog drukker, meer pieten en toen ik wegging stonden ze nog tot de schappen zo druk.
Die was bij ons ook niet slecht, in elk geval een stuk beter dan de concurrent.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:51 schreef Meki het volgende:
Bij ons geen pinstoring maar wel een record omzet
Het is meestal iets van 60-80% van je gemiddelde salaris toch?quote:Op maandag 28 november 2005 00:51 schreef Douwe het volgende:
Iemand al enig idee van de winstuitkering? Kan wel even wat extra's gebruiken
Ik hoor vaak dat het zélfs 100% kan wordenquote:Op maandag 28 november 2005 11:39 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het is meestal iets van 60-80% van je gemiddelde salaris toch?
quote:Op maandag 28 november 2005 13:28 schreef qwox het volgende:
heb trouwens de vorige keer netje me gegevens in me eerste bericht gezet, kom ik dan ook in het overzicht in de OP.
Ik!quote:Op maandag 28 november 2005 13:58 schreef highway101 het volgende:
Wie gaat er naar de nieuwe AH in Heemskerk?
Kan er wel eventjes een keertje heenlopen. Werk er wel niet, maar is toch om de hoek.quote:Op maandag 28 november 2005 13:58 schreef highway101 het volgende:
Wie gaat er naar de nieuwe AH in Heemskerk?
quote:Op maandag 28 november 2005 14:53 schreef GotC het volgende:
Wacht effe, ik heb nog geen nieuw jaar meegemaakt op het werk..dus hoe werkt dat met die winstuitkering?
Ze werkt bij een franchiser dus dat gaat waarschijnlijk wat andersquote:Op maandag 28 november 2005 15:00 schreef Douwe het volgende:
Je krijgt gewoon een bepaald percentage van je gemiddelde jaarloon, that's it
jeujquote:Op maandag 28 november 2005 15:00 schreef Douwe het volgende:
En het is natuurlijk een percentage van je gemiddelde periodeloon.quote:Op maandag 28 november 2005 15:00 schreef Douwe het volgende:
Hmm ben benieuwd dan! Een bonus is nooit wegquote:Op maandag 28 november 2005 15:24 schreef blrrrt het volgende:
[..]
[..]
Ze werkt bij een franchiser dus dat gaat waarschijnlijk wat anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |