Noord-West Kootwijkerbroek ?quote:
Mwah... het ding zal over 20 jaar ook nog wel wat waard zijn. De vraag is dus eigenlijk eerder: kan TS 'm contant betalen (bijvoorbeeld) en levert dat hem dan meer op dan een spaarrekening of een belegging van de een of andere soort. Of is de opbrengst van de verhuur hoger dan de kosten van een eventuele hypo (waarbij je overigens weer niet mag onderverhuren denk ik, maar dat terzijde).quote:Op zondag 20 november 2005 14:39 schreef k_man het volgende:
Maarre... stel nou eens dat je dat ding voor 100 euro per maand kunt verhuren. Kom je op 1.200 euro per jaar. Gaan wat belastingen af, onderhoud, frictieleegstand, etc. Dus laat je er nou eens 1.000 euro per jaar aan overhouden. Dan duurt het dus 20 jaar voor je er iets op verdient!
Het beste antwoord daarop kun je krijgen in je eigen buurt. De prijs is namelijk vooral afhankelijk van de schaarste. Maar goed; voor een indruk: ik kan er hier één kopen voor rond de 12.500 en een huren voor 100 - 150 euro per maand.quote:Op maandag 21 november 2005 09:12 schreef Ferdi81 het volgende:
Nwk = nieuwerkerk een kleine gemeente in de buurt van Rotterdam.
De garages zijn erg geliefd hier en het verhuren is dan ook geen probleem, als ik met mijn maandelijkse lasten er 50 euro op achteruit ga, en ik kan hem verhuren voor 200 euro per maand, verdien ik daar natuurlijk mooi aan, de vraag is alleen voor hoeveel geld ik hem kan verhuren.
Op dit moment is er een groot tekort aan garages dus het verhuren zal het probleem niet zijn...., alleen de vraagprijs
Maar je blijft het betalen. Dus ik begrijp nu al helemaal niet waarom je het zou willen doen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:08 schreef Ferdi81 het volgende:
bedankt toodles maar die 20.000 euro zit bij de extra ruimte in mijn hypotheek, de garage staat btw ongeveer 5 mtr van mijn huis.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:08 schreef dahei het volgende:
Hou er alleen rekening mee dat zwart huren voor veel mensen minder aantrekkelijk is omdat ze dan geen belastingaftrek kunnen genieten.
da's dan weer een beetje jammerquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:53 schreef Ferdi81 het volgende:
ik zou het doen omdat :
ik vang zwart elke maand 200 euro in mijn handje, maak ik er winst op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |