Over Christelijke gesproken...quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Leuk, ik ken mijn ex via www.christelijkcontact.nl
Ben er laatst nog weer eens geweest, ze hebben het qua opzet heel erg veranderd, maar het is er veel leuker door geworden vind ik
Alleen jammer dat het heel lastig is om foto's etc. te plaatsen.
Ben er overigens alweer uitgeschreven... maar ik blijf het een leuk concept vinden
Spinvis??quote:Op woensdag 23 november 2005 13:32 schreef Hooghoudt het volgende:
Is het niet een mogelijkheid om een apart paiq-invite-topic te maken? Dat zou dit topic een stuk leesbaarder maken. Overigens wens ik Paiq alle goeds, want over een maandje ga ik met een voormalig speeddate naar Spinvis.
Is een Nederlandse "pop"groep geloof ik.quote:
Ja dit ervaar ik ook zo, de tweede x ben je veel meer ontspannen. Maar dat geldt toch voor elke eerste keer dat je gespannen bentquote:Op donderdag 24 november 2005 10:19 schreef Mooch het volgende:
Wat Christine zegt ben ik het helemaal mee eens. Als je voor jezelf de lat erg hoog legt kan het enkel resulteren in een teleurstelling.
Zelf heb ik 2 internetdates gehad. Bij de eerste had ik er van te voren teveel van voorgesteld. Deed veel te veel mijn best (geforceerd). Uiteindelijk is het met haar (in dat opzicht) ook niks geworden. Bij de tweede had ik vantevoren veel meer het 'ik zie wel wat het gaat worden' gevoel. Die date ging dan ook een stuk beter. Was ook veel meer mezelf, ontspannender.
Er is geen 1 methode die per definitie succesvol is, omdat je elkaars type ook moet zijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:23 schreef vrijdags het volgende:
Ik vraag me alleen af wat nu de beste methode is. Ik heb al wel een paar keer een berichtje geschreven, maar nooit wat van terug gehoord. En de reacties op mijn profiel zijn ook erg magertjes. Tot nu toe alleen maar van een stuk of vier vrouwen die mij weer niet zo aanspreken...
Mij een beetje afkraken hier hequote:Op donderdag 24 november 2005 12:51 schreef Christine het volgende:
Ik had trouwens op Lexa een match met Herkauwer
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:14 schreef Flappie_Alzheimer het volgende:
Heeft er iemand een leuke foto voor me?![]()
Ja ik zie soms ook foto's, dat ik me afvraag of het werkelijk die persoon is.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:24 schreef vrijdags het volgende:
[..]![]()
Dat vraag ik me dus ook af. Zijn er veel die niet een foto van zichzelf plaatsen? Een paar keer heb ik het wel gezien, maar dat was dan ook overduidelijk (foto's van een filmster, bv, of van een ad van de site zelf geplukt).
En -Delta-, wat doe je daarmee? Afwijsberichtje, of gewoon ignoren?
Ignoren, doet ze bij mij ookquote:Op donderdag 24 november 2005 16:24 schreef vrijdags het volgende:
[..]![]()
Dat vraag ik me dus ook af. Zijn er veel die niet een foto van zichzelf plaatsen? Een paar keer heb ik het wel gezien, maar dat was dan ook overduidelijk (foto's van een filmster, bv, of van een ad van de site zelf geplukt).
En -Delta-, wat doe je daarmee? Afwijsberichtje, of gewoon ignoren?
Wie, wat waar?quote:
Hmm, ik vind juist paiq wel leuk omdat dat eens anders is dat relatieplanet/lycos etc..quote:Op donderdag 24 november 2005 16:40 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wie, wat waar?
Ik doe niks meer op Paiq hoor, alleen nog mensen voor een invite toevoegen.![]()
Site heeft me vanaf dag 1 niet geboeid, oninteressante Oneliners, plus je weet toch niet meteen met wie je te maken hebt.![]()
En dat vind ik echt zonde van m'n tijd. Chatten met iemand, waar ik niks van weet en een soort van online enquete moet gaan houden.
RP is veel meer mijn ding. Profiel, hobbies en interesses, foto, etc.![]()
Nergens over gaat?quote:Op donderdag 24 november 2005 16:54 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Hmm, ik vind juist paiq wel leuk omdat dat eens anders is dat relatieplanet/lycos etc..
Op die andere sites lees je een stukje dat meestal nergens over gaat, is leuk (of niet) reageert erop et viola..
Op paiq ga je redelijk blind een gesprek in dat alle kanten op gaat.. dat vind ik juist wel weer oke..
Ja, en dat kauw je min of meer voor in het verhaal dat je in je profiel zet.. Ik waardeer het meer als dat gedurende een gesprek naar voren komt.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:55 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nergens over gaat?
Je interesses, hobbies en werk, vind ik niet bepaald nergens over gaan.
Ik had een keer tijdens een speeddate op paiq een heel interessant gesprek over wat we in het leven nog zouden willen bereiken. Uiteindelijk hebben we iets van tien minuten een heel diepzinnig gesprek zitten voeren, zonder dat we uberhaupt van elkaar wisten waar we woonden, wat voor werk we deden, etc. Dat was ongeveer mijn enige echt leuke speeddate op paiq...quote:Op donderdag 24 november 2005 16:54 schreef BarBaar het volgende:
Op paiq ga je redelijk blind een gesprek in dat alle kanten op gaat.. dat vind ik juist wel weer oke..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |