abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32420264
Soms zeggen mensen dat je nooit wordt waar je voor gestudeerd hebt, maar als ik naar mijn omgeving kijk zie ik dat toch anders. Wat denken jullie?
pi_32420410
De meeste studies leiden je niet op voor een beroep.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_32420440
Het hangt heel erg van je studie af.
Als je voor tandarts studeert zal je niet snel bouwvakker worden.

Maar behalve dat je heel veel concrete zaken leert, leer je ook algemene zaken die ruim toepasbaar zijn.
Bij mijn studie ging maar 3% daadwerkelijk de gekozen kant op.
Dat rapport waarin dat stond was eigenlijk geheim.

Het hangt ook heel erg van de mensen zelf af. Sommige mensen ontwikkelen zich ook nog na de studie terwijl sommige vastroesten.
pi_32420493
Je studie geeft meer een rcihting aan waar je waarschijnlijk in verder gaat. Wat 777bas777 zegt is waarschijnlijk wel waar al noemt hij(?) natuurlijk wel 2 uitersten. Ben je zelf van je geloof af gevallen?
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_32420734
Vanuit een opleiding krijg je nieuwe ervaringen, je referentiekader verbreed en je gaat toch merken dat je interesses wel breder zijn dan één opleiding.
Soldaat bij de verbindingsdienst
  zondag 20 november 2005 @ 12:06:50 #6
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_32421080
ik ben iig iets heel anders gaan doen dan waarvoor ik ben opgeleid, maargoed daarvoor heb ik dan ook nog heel wat moeten studeren in de avonduren . . .
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  zondag 20 november 2005 @ 12:38:12 #7
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_32421797
Ik weet niet of ik blijf waarvoor ik gestudeerd heb. (1e graads geschiedenisdocent); maar voorlopig wel.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_32429229
Ik doe Commerciele Economie gericht op sport, en wil later of in de sportwereld, of in de dance wereld terechtkomen dus mijn antwoord is ja
pi_32434481
quote:
Op zondag 20 november 2005 17:18 schreef anoukforza het volgende:
Ik doe Commerciele Economie gericht op sport, en wil later of in de sportwereld, of in de dance wereld terechtkomen dus mijn antwoord is ja
Klinken niet als "takken van sport"waar de banen voor het oprapen liggen. Dus is er ook een aanzienlijke kans dat je ergens anders terecht komt?
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_32436375
Mja, ligt dus idd aan de studie
Ik geloof dat ze ons bij Geneeskunde een keer een grafiekje lieten zien waarin staat dat 70% van de studenten later ook echt arts wordt. Viel me eigenlijk nog best tegen; het idee dat er 100 mensen in de zaal zaten die het dus niet worden
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
  zondag 20 november 2005 @ 21:40:56 #11
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_32436771
quote:
Op zondag 20 november 2005 21:28 schreef intoxicated het volgende:
Mja, ligt dus idd aan de studie
Ik geloof dat ze ons bij Geneeskunde een keer een grafiekje lieten zien waarin staat dat 70% van de studenten later ook echt arts wordt. Viel me eigenlijk nog best tegen; het idee dat er 100 mensen in de zaal zaten die het dus niet worden
Je kan namelijk ook het onderzoek ingaan, of full time huisvrouw worden, of politiek in gaan.. bla bla bla, heel veel mogelijkheden hoor..
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_32436874
quote:
Op zondag 20 november 2005 21:40 schreef Wuder het volgende:

[..]

Je kan namelijk ook het onderzoek ingaan, of full time huisvrouw worden, of politiek in gaan.. bla bla bla, heel veel mogelijkheden hoor..
Alle vrouwen de studie uitschoppen , schandelijke geldverspilling, egoisme ten top!
pi_32441501
Hmm hiervoor MBO accountancy gedaan, maar dat telt zeker niet? .

Doe nu HBO International Business and Languages, wat je opleidt als soort marketingmedewerker op een groot bedrijf (vrij kort door de bocht eigenlijk). Maar ik wil een beetje richting de toerisme/recreatie/sport gaan, geen idee eigenlijk wat precies . Maar kantoor baan is niets voor mij .
  maandag 21 november 2005 @ 00:33:58 #14
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_32442069
Ik studeer geschiedenis dus ik kom in de bijstand.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_32449602
quote:
Op maandag 21 november 2005 00:33 schreef ethiraseth het volgende:
Ik studeer geschiedenis dus ik kom in de bijstand.
ga jij je eens heel hard schamen in een klein donker hoekje
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')