Klinken niet als "takken van sport"waar de banen voor het oprapen liggen. Dus is er ook een aanzienlijke kans dat je ergens anders terecht komt?quote:Op zondag 20 november 2005 17:18 schreef anoukforza het volgende:
Ik doe Commerciele Economie gericht op sport, en wil later of in de sportwereld, of in de dance wereld terechtkomen dus mijn antwoord is ja
Je kan namelijk ook het onderzoek ingaan, of full time huisvrouw worden, of politiek in gaan.. bla bla bla, heel veel mogelijkheden hoor..quote:Op zondag 20 november 2005 21:28 schreef intoxicated het volgende:
Mja, ligt dus idd aan de studie![]()
Ik geloof dat ze ons bij Geneeskunde een keer een grafiekje lieten zien waarin staat dat 70% van de studenten later ook echt arts wordt. Viel me eigenlijk nog best tegen; het idee dat er 100 mensen in de zaal zaten die het dus niet worden![]()
Alle vrouwen de studie uitschoppenquote:Op zondag 20 november 2005 21:40 schreef Wuder het volgende:
[..]
Je kan namelijk ook het onderzoek ingaan, of full time huisvrouw worden, of politiek in gaan.. bla bla bla, heel veel mogelijkheden hoor..
ga jij je eens heel hard schamen in een klein donker hoekjequote:Op maandag 21 november 2005 00:33 schreef ethiraseth het volgende:
Ik studeer geschiedenis dus ik kom in de bijstand.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |