Dido geheime missie drank weggooien en Rob werd actief dus Dido moest actie stakenquote:Op zondag 20 november 2005 04:33 schreef Vigile het volgende:
Hmm, kom net thuis van de stad, en zie dat rob en dido idd nog op zijn, of alweer op? wat is er aan het handje?
Dido heeft drank weggegooid, of overgegoten in de bidons, is me niet helemaal duidelijk.quote:Op zondag 20 november 2005 04:33 schreef Vigile het volgende:
Hmm, kom net thuis van de stad, en zie dat rob en dido idd nog op zijn, of alweer op? wat is er aan het handje?
Rob is ook overtuigd dat wij hem leuk vindenquote:Op zondag 20 november 2005 04:35 schreef Day het volgende:
Rob is er echt van overtuigd dat ing hem leuk vindt!![]()
Ik vind hem ook leuk.quote:Op zondag 20 november 2005 04:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Rob is ook overtuigd dat wij hem leuk vinden![]()
Op dit moment staat het 2-2, maar overdag vrees ik dat je helemaal gelijk hebt.quote:Op zondag 20 november 2005 04:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat mag, maar de meerderheid hier niet, sorry. Maar dat is niks nieuws voor je![]()
Geniet van het moment, ik gun iedereen zijn pleziertjequote:Op zondag 20 november 2005 04:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Op dit moment staat het 2-2, maar overdag vrees ik dat je helemaal gelijk hebt.
Dat zou wel heel sneu zijn.quote:Op zondag 20 november 2005 04:46 schreef Zeehond het volgende:
Dido is nu ook de lul met haar geheime opdracht. Als alle drank morgen weg is, dan weet Rob wel wie de dader is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |