BB heeft een bepalende factor in wie er gaat winnen, ik denk dat alleen Hummie je kan vertellen welke bewoners een kans makenquote:Op zondag 20 november 2005 02:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal niet bang juist![]()
![]()
Lieske verdient het wat mij betreft veel meer dan Joost. Lieske zegt tenminste dingen die haar bij bepaalde personen niet populair kan maken. Joost neemt heel erg weinig risico's.
"Lieve God, als Rob wint, weten we zeker dat u niet bestaat."quote:Op zondag 20 november 2005 02:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de kerk, een kaarsje branden voor deze gedachte
quote:Op zondag 20 november 2005 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Lieve God, als Rob wint, weten we zeker dat u niet bestaat."
Ik zie toch wel een match hoor. Roel heeft ook al gezegd dat hij wil gaan kappen met het krakersleventje en een huis wil kopen "met een echte keuken er in enzo".quote:Op zondag 20 november 2005 02:47 schreef Day het volgende:
[..]
"Ik hou van je" zeggen is tot daar aan toe. Het ook samen volhouden is weer een andere kwestie.
En daar heb ik toch wel m'n twijfels over.
Dido is op dit moment behoorlijk aangewezen op Roel. Hij aanbidt haar, praat haar naar de mond en dat is precies wat ze NU nodig heeft. IRL zullen er andere aanbidders zijn, die meer bij haar levensstijl passen.
Meen je dat nou echt? Het zou toch dramatisch zijn dat iemand wint die eigenlijk al door het publiek was weggestemd? Als Rob BB wint is dat echt het absolute dieptepunt wat mij betreft. Hij zit er ook alleen nog maar voor spek en bonen in, is mijn mening.quote:Op zondag 20 november 2005 02:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
Rob mag van mij ook winnen. Hij heeft me tenslotte tig weken entertainment gegeven.
Dat wist ik nog niet eens? Wat doet zijn vader dan?quote:Op zondag 20 november 2005 02:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie toch wel een match hoor. Roel heeft ook al gezegd dat hij wil gaan kappen met het krakersleventje en een huis wil kopen "met een echte keuken er in enzo".
Bovendien heeft ie bijna z'n universitaire opleiding af en een miljonair als pa... ik denk dat dergeljike argumenten ook wel gelden in Heemsteedse hoofdjes.
En hij heeft een leuke moeder.
Maarre... de kouseband wacht.
óf dat het een sadist is.quote:Op zondag 20 november 2005 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Lieve God, als Rob wint, weten we zeker dat u niet bestaat."
Ben ook heel erg bang dar Joost BB5 gaat winnenquote:Op zondag 20 november 2005 02:45 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Stiekem ben ik er ook bang voor dat hij het gaat winnen. Maar echt verdienen doet ie het niet naar mijn mening. Hij wordt me teveel geholpen door BB.
Maargoed we zien wel.
Precies weet ik het niet, maar hij is directeur van zijn eigen bedrijf en rijdt in een Jaguar.quote:Op zondag 20 november 2005 02:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet eens? Wat doet zijn vader dan?
Dat moet je aan Day vragen.quote:
Zit ik weer voor de kat z'n jeweetwel te postenquote:Op zondag 20 november 2005 02:52 schreef Wup het volgende:
[..]
ojah, Roel heeft nog een hele sterke troef achter de hand
pa is ook een leukerd
Tot nu toe zijn er nog niet echt veel hogtepunten, de live uitzendingen zijn bijna allemaal teleurstellend verlopen, de doordeweekse uitzendingen zijn ook niet je van het. Dus dit kan er ook nog wel bijquote:Op zondag 20 november 2005 02:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meen je dat nou echt? Het zou toch dramatisch zijn dat iemand wint die eigenlijk al door het publiek was weggestemd? Als Rob BB wint is dat echt het absolute dieptepunt wat mij betreft. Hij zit er ook alleen nog maar voor spek en bonen in, is mijn mening.
Yep, en ALS in het keywoord hier.quote:Op zondag 20 november 2005 02:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zit wat in. Maar in 3 maanden BB is het wel degelijk mogelijk om zo'n enorm sterke band op te bouwen, dat er veel moet gebeuren om het weer te verbreken. ALS het goed gaat, dan is het ook zeer sterk denk ik.
Dan zit je redelijk in je slappe was jaquote:Op zondag 20 november 2005 02:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies weet ik het niet, maar hij is directeur van zijn eigen bedrijf en rijdt in een Jaguar.
quote:Op zondag 20 november 2005 02:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat moet je aan Day vragen.
Lijkt me wel ja.
Precies!!!! Dus Roel eruit donderdag!!!!quote:Op zondag 20 november 2005 02:47 schreef Day het volgende:
[..]
"Ik hou van je" zeggen is tot daar aan toe. Het ook samen volhouden is weer een andere kwestie.
En daar heb ik toch wel m'n twijfels over.
Dido is op dit moment behoorlijk aangewezen op Roel. Hij aanbidt haar, praat haar naar de mond en dat is precies wat ze NU nodig heeft. IRL zullen er andere aanbidders zijn, die meer bij haar levensstijl passen.
Oh ja, ik lust ook wel rotti nu, maar ja, geen kip, geen kouseband, dus geen rotti voor mij vandaagquote:Op zondag 20 november 2005 02:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat moet je aan Day vragen.
Lijkt me wel ja.
Alleen puur op die basis (al denk ik dat het meer te maken heeft met de grote haat jegens Rob), vind ik het feit dat ze toen de stemronde ineens een uur eerder sloten, genoeg reden om te zeggen dat je niet met zekerheid kan weten dat in een normale uitzending zoals afgesproken, Rob er ook uit was gevlogen.quote:Op zondag 20 november 2005 02:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meen je dat nou echt? Het zou toch dramatisch zijn dat iemand wint die eigenlijk al door het publiek was weggestemd?
Nope, geen roti, maar rijst met javaanse kip, pitjil (daarom kouseband aan het snijden) en gebakken banaan met hete pindasaus.quote:
Mag please Nathaquote:Op zondag 20 november 2005 02:54 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Precies!!!! Dus Roel eruit donderdag!!!!Kijken hoe Queen Dildo zich dan red
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |