quote:Op zondag 20 november 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik lig verdomme tegen de speakers, maar hoor geen reet meer.
Scanman je lijkt nu wel een beetje op een seksfreakquote:Op zondag 20 november 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zal maar niks meer zeggen... voordat ik APK weer op mijn nek krijgquote:Op zondag 20 november 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik lig er nog steeds.... en dan opeens knalhard die stem van BB. Is al eens eerder gebeurdquote:
Beetje kansloos vind je ook niet?quote:Op zondag 20 november 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nu nóg niet?quote:Op zondag 20 november 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ze zijn nu weer aan het fluisteren ...SANCTIE!quote:Op zondag 20 november 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gewoon een beetje meelullen manquote:Op zondag 20 november 2005 02:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Scanman je lijkt nu wel een beetje op een seksfreak![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat ze niet mag lopen op haar bezeerde enkel misschien?quote:Op zondag 20 november 2005 02:04 schreef melke het volgende:
Jezus, waarom moet die Nathalie altijd gedragen worden zeg!
Ja de show is overquote:Op zondag 20 november 2005 02:05 schreef SuperMOM het volgende:
Is ze nu al klaar???? Ze liggen nu zo stil? Bang dat er andere binnenkomen? Als ik zo close kan ik niet meer op houden hoor
Nou, dan lijkt me de volgende TT een inkopper.quote:
Joh, neem alles niet zo serieus manquote:
7cm -> 3cmquote:Op zondag 20 november 2005 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou, dan lijkt me de volgende TT een inkopper.
Nooit van krukken gehoord? Vind het maar overdreven. Ik heb een been gebroken gehad en stelde me nog niet zo aanquote:Op zondag 20 november 2005 02:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Omdat ze niet mag lopen op haar bezeerde enkel misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |