echt heel triest hahahaquote:Op zondag 20 november 2005 01:59 schreef Gert het volgende:
Toé dan Dido, je kúnt het! Knallen!!! Laat die golven maar komen!!!![]()
Hahaha wat erg dit, om hier een beetje naar te gaan zitten kijken achter je pC'tje.![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 01:59 schreef Gert het volgende:
Hahaha wat erg dit, om hier een beetje naar te gaan zitten kijken achter je pC'tje.![]()
Ja inderdaadquote:Op zondag 20 november 2005 01:59 schreef Gert het volgende:
Toé dan Dido, je kúnt het! Knallen!!! Laat die golven maar komen!!!![]()
ROT OP met die zaadkop!quote:Op zondag 20 november 2005 01:59 schreef MrObjective het volgende:
Natte Lie weer voor de spiegel
[afbeelding]
Zal ik je pijpen, APK?quote:Op zondag 20 november 2005 02:00 schreef APK het volgende:
Geweldig, wat zijn wij een stel mongolen zeg!![]()
![]()
![]()
Het is al gebeurd volgens mijquote:Op zondag 20 november 2005 02:00 schreef Stereotomy het volgende:
OKEE ROEL, NU STOPPEN MET VINGEREN!!!!![]()
![]()
Vlak voordat Dido klaarkomt weglopen, DOEN DOEN!!![]()
Ik weet niet precies hoe dat bij vrouwen zit, maar bij mannen kan dat het feestje echt onevenredig, met terugwerkende kracht, en allesverslappend vergallen.quote:
Ze benne nog bezig hoor, kijk en luister maar eens goed.quote:
Jaaaaa.. dat wil ik horenquote:Op zondag 20 november 2005 02:02 schreef Wup het volgende:
ondertussen heeft Ingrid het over nominatie op Tanja
Ik lig verdomme tegen de speakers, maar hoor geen reet meer.quote:Op zondag 20 november 2005 02:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze benne nog bezig hoor, kijk en luister maar eens goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |