Wij zijn twee vriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiendjes... jij en ik...quote:Op zondag 20 november 2005 02:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zie die krullenbol weer voor me maar wat erger is: ik krijg dat nummer nu niet meer uit mijn kop en zal onrustig slapenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik mis nog dat beest (marsupulamie ofzo, geel beest met een lange staart en zwarte strepen) tochquote:Op zondag 20 november 2005 02:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Asjeblieft.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Japie Valkhof wist toen hij het schreef niet wat een derde wereld land was, Gert tochquote:Op zondag 20 november 2005 02:40 schreef Gert het volgende:
Het is een Derde Rijk-verheerlijkend lied dat door de harde kern van Feyenoord gezongen wordt. Ronduit shockerend, maar zelfs voor hier iets té, dus ik had er na 3 seconden alweer spijt van.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lezen bwas stemmenquote:Op zondag 20 november 2005 02:41 schreef APK het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ATTENTIE! ATTENTIE! DE DICTATOR GAAT BABBELEN!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Juliie moeten GVD stemmen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Einde mededeling.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Komt de lijst nog ergens apart te staan of moet iedereen maar gaan zoekenquote:Op zondag 20 november 2005 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
waarvoor hulde.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dank je wel!!!quote:Op zondag 20 november 2005 02:49 schreef lovebear het volgende:
Maurisico wil ik laten blijven omdat:
Hij is toch een user waar ik wat van verwacht
Grote mond maar klein hartje, stel me niet teleurom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jappie mag ook van mij blijven ookal is t een slijmbal
het is een goede slijmbal.
Het slijm druipt er gewoon af ben benieuw hoe hij het verder gaat doen dus een kans van mij
Kribbet mag blijven Heb zo om hem gelachen kan je veel van verwachten dus maak je naam waar,
en wees kribbig en rebels dan zal je t ver schoppen.
Kleintje je krijgt van mij 2 minpunten heb weinig discussies met je heb je weinig gezien in servival
En kleintjes zoals ik horen wat lager hoop dat je door deze schop wat groter wordom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En zo word t toch heel spannendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maurisico: 100
Kribbet: 100
Kleintje: 98
Jappie: 98
Zou kunnen maar hoeft niet echt hoorquote:Op zondag 20 november 2005 02:52 schreef KRIBBET het volgende:
Dank je wel!!!
Ik zie dat Henk er ook is dus mijn eerste minpunten zijn in aantochtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yw en bedoelde eertste x stemmen maar ging niet goed neequote:Dank je wel!!!
Ik zie dat Henk er ook is dus mijn eerste minpunten zijn in aantocht
U vraagt wij draaien.quote:Op zondag 20 november 2005 02:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik mis nog dat beest (marsupulamie ofzo, geel beest met een lange staart en zwarte strepen) tochom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oei.....Henk. Derde rijk of derde wereld, dat scheelt nogal.quote:Op zondag 20 november 2005 02:50 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Japie Valkhof wist toen hij het schreef niet wat een derde wereld land was, Gert tochom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We blijven altijd bij elkaar al duurt het meer dan 100 jaar.......quote:Op zondag 20 november 2005 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wij zijn twee vriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiendjes... jij en ik...
Shoot Coos, ik zit gelijk naar Paul de Leeuw te kijkenquote:Op zondag 20 november 2005 02:56 schreef Coos het volgende:
Oei.....Henk. Derde rijk of derde wereld, dat scheelt nogal.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wacht nog even met stemmen.quote:Op zondag 20 november 2005 02:58 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb medelijden met mensen die dit morgen allemaal moeten doorworstelen om achter hun puntjes te komenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Watjequote:Op zondag 20 november 2005 02:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met stemmen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Henk ik kan me niet voorstellen dat je aan 1 van de andere 3 bankzitters een grotere hekel zou kunnen hebben als aan mijn persoontjequote:Op zondag 20 november 2005 02:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zou kunnen maar hoeft niet echt hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook.quote:Op zondag 20 november 2005 02:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met stemmen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Das waarquote:Op zondag 20 november 2005 03:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Henk ik kan me niet voorstellen dat je aan 1 van de andere 3 bankzitters een grotere hekel zou kunnen hebben als aan mijn persoontjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar er zijn wel gekkere dingen gebeurd afgelopen avondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb jouw minpunten allang geteldquote:Op zondag 20 november 2005 02:59 schreef Coos het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Jij hebt makkelijk lullen vanuit je door mij aangeschoven luie stoel.quote:Op zondag 20 november 2005 03:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hallo, beste mensen die dit allemaal moeten doorworstelen om achter hun puntjes te komenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jeugd sentimentquote:Op zondag 20 november 2005 02:55 schreef Gert het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Nou.quote:Op zondag 20 november 2005 03:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jeugd sentimentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar was je zelluf bij, nu niet gaan zeuren hèquote:Op zondag 20 november 2005 03:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk lullen vanuit je door mij aangeschoven luie stoel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop