De motivatie is iets waar ik wel naar uitkijkquote:Op zondag 20 november 2005 02:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
* aai over de bol geeft
Komt wel goe mensen kijken ook naar post gedrag
En iedere x lekker als motivatie is niet goed.
Het gaat er hard aan toe nu![]()
Dan had je geld kunnen verdienenquote:Op zondag 20 november 2005 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
GVD Ik had zo de scheit in!![]()
Ik wilde geld op Barca zetten, was die fucking bookmaker down.![]()
Gelukkig maar........ anders kun je heel wat kickjes naar "over the ocean" verwachten als je op de nominatiebank komt.quote:
De reden dat ik Canal+ hebquote:
Weet je zeker dat je op dit uur nog gaat stammenquote:Op zondag 20 november 2005 02:36 schreef lovebear het volgende:
OK ga maar stammen
Heb ik iets gemist? Was het zo erg dan? Versabommie kan wel wat hebben hoorquote:
Hand in hand is veel mooier.quote:Op zondag 20 november 2005 02:36 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Gelukkig maar........ anders kun je heel wat kickjes naar "over the ocean" verwachten als je op de nominatiebank komt.![]()
Het is een Derde Rijk-verheerlijkend lied dat door de harde kern van Feyenoord gezongen wordt. Ronduit shockerend, maar zelfs voor hier iets té, dus ik had er na 3 seconden alweer spijt van.quote:Op zondag 20 november 2005 02:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Was het zo erg dan? Versabommie kan wel wat hebben hoor![]()
Het is toch: hand in hand kameraden??quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoeba hoeba hoeba hop, hop, hop...
Zonder dat iemand het gelezen heeft (zal geen top-hit wezen) krijg je binnenkort punten omdat je hetzelf bij voorbaat inzagquote:Op zondag 20 november 2005 02:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een Derde Rijk-verheerlijkend lied dat door de harde kern van Feyenoord gezongen wordt. Ronduit shockerend, maar zelfs voor hier iets té, dus ik had er na 3 seconden alweer spijt van.
Me reet, ik stemp morgen wel.quote:Op zondag 20 november 2005 02:41 schreef APK het volgende:
ATTENTIE! ATTENTIE! DE DICTATOR GAAT BABBELEN!
![]()
Juliie moeten GVD stemmen!![]()
![]()
Einde mededeling.
![]()
Heb ik al gedaan......... was de eerstequote:Op zondag 20 november 2005 02:41 schreef APK het volgende:
ATTENTIE! ATTENTIE! DE DICTATOR GAAT BABBELEN!
![]()
Juliie moeten GVD stemmen!![]()
![]()
Einde mededeling.
![]()
Ik zie die krullenbol weer voor me maar wat erger is: ik krijg dat nummer nu niet meer uit mijn kop en zal onrustig slapenquote:Op zondag 20 november 2005 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoeba hoeba hoeba hop, hop, hop...
Hand in h......quote:Op zondag 20 november 2005 02:25 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is het lijflied van feyenoord ook alweer?
Ik zit maar te wachten maar ben bang dat er niemand het lef heeft en allemaal tot 23:45 gaat zit wachtenquote:Op zondag 20 november 2005 02:43 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan......... was de eerste![]()
![]()
![]()
en tot nu toe de enige![]()
Asjeblieft.quote:Op zondag 20 november 2005 02:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zie die krullenbol weer voor me maar wat erger is: ik krijg dat nummer nu niet meer uit mijn kop en zal onrustig slapen![]()
![]()
waarvoor hulde.quote:Op zondag 20 november 2005 02:43 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan......... was de eerste![]()
![]()
![]()
en tot nu toe de enige![]()
En nu het volkslied van Heerenveen................quote:Op zondag 20 november 2005 02:45 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hand in h......![]()
Waarom weet je dit Mom???
Foeiiiiiiiiiii
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |