Wat ik wil kan jij niet be of verzorgen en trouwens, mijn vrouw ligt hierboven en slaapt erg lichtquote:Op zondag 20 november 2005 03:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeg maar wat je wil mn avond kan ni meer stuk![]()
toppics openen gaat nog welquote:Op zondag 20 november 2005 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Open er maar eentje als je weer nuchter bent morgen danKunnen mensen in één oogopslag zien waar ze aan toe zijn.
Zou bovenstaande tekst nog maar eens een 3e x lezen danquote:Op zondag 20 november 2005 03:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
toppics openen gaat nog wel![]()
Maar t typen moet ik dubbel lezel
Geef zo de eerste tussen stan wel in een ieuw toppic door![]()
Hier ben ik.quote:Op zondag 20 november 2005 03:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waar is de notarissssssssssssssss.... of de nieuwe notaris![]()
Bemoei je er niet mee jaquote:Op zondag 20 november 2005 03:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Hier ben ik.![]()
Na hertelling van de stemmen is gebleken dat Kribbet niet op de eindlijst thuis hoort.
Zal morgen in overleg met oud notaris Cuall en meesteroplichter APK hierover even in conclaaf gaan. In de tussentijd lijkt het mij verstandig om zoveel mogelijk minpunten aan Kribbet te geven. Gewoon voor de zekerheid.![]()
Voor hetzelfde geld was die wijn van APK niet te zuipen vanavond en trekt hij morgen met zijn verse kater weer allerlei vreemde conclusies.![]()
[BB] User Servival Game #13quote:Op zondag 20 november 2005 03:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat wel hebben![]()
Schrijf dan maar eens neer waarom jij -- punten zou moeten krijgen van mij![]()
Tel de stemmen nog maar lekker na, het is al gebleken dat je een slechte verliezer was en ook je teksten van vanavond sloegen nergens opquote:Op zondag 20 november 2005 03:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Hier ben ik.![]()
Na hertelling van de stemmen is gebleken dat Kribbet niet op de eindlijst thuis hoort.
Zal morgen in overleg met oud notaris Cuall en meesteroplichter APK hierover even in conclaaf gaan. In de tussentijd lijkt het mij verstandig om zoveel mogelijk minpunten aan Kribbet te geven. Gewoon voor de zekerheid.![]()
Voor hetzelfde geld was die wijn van APK niet te zuipen vanavond en trekt hij morgen met zijn verse kater weer allerlei vreemde conclusies.![]()
Heb ik toch wat bereiktquote:Op zondag 20 november 2005 03:20 schreef KRIBBET het volgende:
[BB] User Servival Game #13
maar je hebt me wel aan het denken gezet
Nadat ik zoveel stress heb gehad om zover te komen en dan met de kop omlaag weg te gaan voor meneer Coosquote:Op zondag 20 november 2005 03:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus trek de Scanman conclusie en verdwijn vanzelf.![]()
Kan ik met mijn stemmen serieusere zaken afhandelen.![]()
Gee ji strak maa een niue toppi door dan kom alle goequote:Op zondag 20 november 2005 03:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
toppics openen gaat nog wel![]()
Maar t typen moet ik dubbel lezel
Geef zo de eerste tussen stan wel in een ieuw toppic door![]()
Ik ga nu slapenquote:Op zondag 20 november 2005 03:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gee ji strak maa een niue toppi door dan kom alle goeTrusten
![]()
Maar dit ga je niet verder vertellenquote:
Ik kom achter je aan (denk ik) want om 7:30 wil de hond er weer uit (en ja, hij kan klokkijkenquote:Op zondag 20 november 2005 03:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik ga nu slapen
Hou t rustig hier![]()
![]()
dan doe ik de deur maar achter me dicht denk ik... Het is zo saai hier alleenquote:Op zondag 20 november 2005 03:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kom achter je aan (denk ik) want om 7:30 wil de hond er weer uit (en ja, hij kan klokkijken)
Ik zeg niets, dat is ons geheimquote:Op zondag 20 november 2005 03:36 schreef KRIBBET het volgende:
Maar dit ga je niet verder vertellenHet respect was op een gegeven moment iets te ver te zoeken en als je dan dingen schrijft die je meent en ook zo overkomen is dat niet goed
![]()
Heel goed ik hou wel van een geheimpje maar heb liever je 2 minpunten om het gezeur van slijmen te voorkomen.quote:Op zondag 20 november 2005 03:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik zeg niets, dat is ons geheim![]()
![]()
![]()
![]()
Trustenquote:Op zondag 20 november 2005 03:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
dan doe ik de deur maar achter me dicht denk ik... Het is zo saai hier alleen![]()
trusten![]()
Die 2 minpunten krijg je als je ze in deze ronde verdientquote:Op zondag 20 november 2005 03:49 schreef KRIBBET het volgende:
Heel goed ik hou wel van een geheimpje maar heb liever je 2 minpunten om het gezeur van slijmen te voorkomen.
dus blijf wie ik ben.![]()
Is goed, slaap lekkerquote:Op zondag 20 november 2005 03:55 schreef KRIBBET het volgende:
Aan het eind van deze zenuwslopende dag wil ik al die users bedanken die me als nog in de finale hebben gekregen![]()
![]()
Pimmutjuh, je bent echt een topper om op de laatste minuut de lijst nog even om te gooien (Jappie is het met me eens)
Profileren en dingen beloven daar doe ik niet aan, heb vanavond 1x mijn excuses aangeboden (op mijn manier) en dat is meer dan genoeg![]()
Morgenmiddag ben ik terug![]()
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 08:46 schreef ChantalC het volgende:
De nederlandse vereniging van Fok! Bitches heeft het volgende besloten:
Jappie heeft de vereniging niks mee. Volgens de vereniging ben jij de zwakste schakel... Tot ziens!
Maurisico: 100
Kribbet: 100
Kleintje: 98
Jappie: 94
Dat toont wederom aan dat je alleen maar in de finale zit wegens een welgevormd achterwerk en totaal niet meeleest in deze topicreeks.quote:Op zondag 20 november 2005 12:26 schreef Kleintje het volgende:
Ik snap er geen reet meer van...
bankzitters???
Waar wordt het allemaal uitgelegd hoe het nu werkt?
Ik kan het niet vinden....
Kort gezegd staan wij met z'n 4tjes op het schavot..."kribbet"; kleintje" mauriscio et moiquote:Op zondag 20 november 2005 12:26 schreef Kleintje het volgende:
bankzitters???
Kleintje In de OP staat wat info over het stemmen, je bent op de bank terechtgekomen om te strijden voor een plek in de finale.quote:Op zondag 20 november 2005 12:26 schreef Kleintje het volgende:
bankzitters???
Heel simpel...roep iedereen op om zijn/haar minstemmen aan jou te geven.quote:Op zondag 20 november 2005 12:32 schreef Kleintje het volgende:
Oke, en hoe kom ik van de bank?
Je kunt het advies van Jappie volgen.........quote:Op zondag 20 november 2005 12:32 schreef Kleintje het volgende:
Oke, en hoe kom ik van de bank?
In het weekend ben ik gewoon te druk voor BB omdat ik dan paardrijles moet geven en ja... ben immers druk bezig met andere dingen (kan ik hier niet vertellen i.v.m. mijn ex die alles meeleest).
In ieder geval, bedankt voor het vertrouwen van iedereen zodat ik toch in de finale zit...
Om wille van deze opmerking heb ik echt zoiets van.... KOOP ZALLUF!quote:Op zondag 20 november 2005 02:26 schreef KRIBBET het volgende:
Als kleintje morgen allemaal nieuwe foto's plaatst, zijn de andere de lul want de hitsige figuren hier trappen daar dan weer in![]()
Boehoe... moest even een traantje wegpinken om deze post...quote:Op zondag 20 november 2005 12:31 schreef APK het volgende:
[..]
Dat toont wederom aan dat je alleen maar in de finale zit wegens een welgevormd achterwerk en totaal niet meeleest in deze topicreeks.![]()
Dat bedoelt ze volgens mij helemaal niet.quote:Op zondag 20 november 2005 12:35 schreef cuall het volgende:
Als je echt niet mee wilt doen in de finale
Hehe... iemand die mij snaptquote:Op zondag 20 november 2005 12:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat bedoelt ze volgens mij helemaal niet.![]()
Ik zag tot mijn vreugde dat jij je fotoboek had geupdate.....quote:Op zondag 20 november 2005 12:43 schreef Kleintje het volgende:
Ach... weet je wat... ik ga niet voor mezelf pleiten... of ik vlieg eruit... of niet...
Kleintje gaat door naar de finale... En wel hierom:quote:Op zondag 20 november 2005 12:43 schreef Kleintje het volgende:
Ach... weet je wat... ik ga niet voor mezelf pleiten... of ik vlieg eruit... of niet...
ik ben bijna van plan mijn fotoboek te downgradenquote:Op zondag 20 november 2005 12:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zag tot mijn vreugde dat jij je fotoboek had geupdate.....
(... verwachtingsvol nieuwe foto aanklikt...)
....met een paard!![]()
Dan doe ik het wel even.quote:Op zondag 20 november 2005 12:43 schreef Kleintje het volgende:
Ach... weet je wat... ik ga niet voor mezelf pleiten...
quote:Op zondag 20 november 2005 12:43 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Boehoe... moest even een traantje wegpinken om deze post...
boehoe.. ik had gewoon nooit een real life moeten downloaden
En ja, ik heb vandaag ook maar weinig tijd om te zitten en dan zit ik er, moet ik tig topics lezen om bij te blijven...
Boehoe...
He... ik ga straks vlakbij die doos wonen ja!quote:Op zondag 20 november 2005 12:50 schreef APK het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel even.
Paardrijles geven? Dat zijn Dido-verhalen.
Maurisico: 100, Kribbet: 100, Kleintje: 94, Jappie: 94.
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 12:50 schreef APK het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel even.
Paardrijles geven? Dat zijn Dido-verhalen.
Maurisico: 100, Kribbet: 100, Kleintje: 94, Jappie: 94.
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 12:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Is dit jou stem van vandaag APK ???
OK, hier dan het laatste lijstje;)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |