Wij zijn twee vriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiendjes... jij en ik...quote:Op zondag 20 november 2005 02:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zie die krullenbol weer voor me maar wat erger is: ik krijg dat nummer nu niet meer uit mijn kop en zal onrustig slapen![]()
![]()
Ik mis nog dat beest (marsupulamie ofzo, geel beest met een lange staart en zwarte strepen) tochquote:
Japie Valkhof wist toen hij het schreef niet wat een derde wereld land was, Gert tochquote:Op zondag 20 november 2005 02:40 schreef Gert het volgende:
Het is een Derde Rijk-verheerlijkend lied dat door de harde kern van Feyenoord gezongen wordt. Ronduit shockerend, maar zelfs voor hier iets té, dus ik had er na 3 seconden alweer spijt van.
Lezen bwas stemmenquote:Op zondag 20 november 2005 02:41 schreef APK het volgende:
ATTENTIE! ATTENTIE! DE DICTATOR GAAT BABBELEN!
![]()
Juliie moeten GVD stemmen!![]()
![]()
Einde mededeling.
![]()
Komt de lijst nog ergens apart te staan of moet iedereen maar gaan zoekenquote:
Dank je wel!!!quote:Op zondag 20 november 2005 02:49 schreef lovebear het volgende:
Maurisico wil ik laten blijven omdat:
Hij is toch een user waar ik wat van verwacht
Grote mond maar klein hartje, stel me niet teleur![]()
Jappie mag ook van mij blijven ookal is t een slijmbal
het is een goede slijmbal.
Het slijm druipt er gewoon af ben benieuw hoe hij het verder gaat doen dus een kans van mij
Kribbet mag blijven Heb zo om hem gelachen kan je veel van verwachten dus maak je naam waar,
en wees kribbig en rebels dan zal je t ver schoppen.
Kleintje je krijgt van mij 2 minpunten heb weinig discussies met je heb je weinig gezien in servival
En kleintjes zoals ik horen wat lager hoop dat je door deze schop wat groter word![]()
En zo word t toch heel spannend![]()
Maurisico: 100
Kribbet: 100
Kleintje: 98
Jappie: 98
Zou kunnen maar hoeft niet echt hoorquote:Op zondag 20 november 2005 02:52 schreef KRIBBET het volgende:
Dank je wel!!!
Ik zie dat Henk er ook is dus mijn eerste minpunten zijn in aantocht![]()
![]()
Yw en bedoelde eertste x stemmen maar ging niet goed neequote:Dank je wel!!!
Ik zie dat Henk er ook is dus mijn eerste minpunten zijn in aantocht
U vraagt wij draaien.quote:Op zondag 20 november 2005 02:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik mis nog dat beest (marsupulamie ofzo, geel beest met een lange staart en zwarte strepen) toch![]()
Oei.....Henk. Derde rijk of derde wereld, dat scheelt nogal.quote:Op zondag 20 november 2005 02:50 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Japie Valkhof wist toen hij het schreef niet wat een derde wereld land was, Gert toch![]()
We blijven altijd bij elkaar al duurt het meer dan 100 jaar.......quote:Op zondag 20 november 2005 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wij zijn twee vriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiendjes... jij en ik...
Shoot Coos, ik zit gelijk naar Paul de Leeuw te kijkenquote:Op zondag 20 november 2005 02:56 schreef Coos het volgende:
Oei.....Henk. Derde rijk of derde wereld, dat scheelt nogal.![]()
Ik wacht nog even met stemmen.quote:Op zondag 20 november 2005 02:58 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb medelijden met mensen die dit morgen allemaal moeten doorworstelen om achter hun puntjes te komen![]()
Henk ik kan me niet voorstellen dat je aan 1 van de andere 3 bankzitters een grotere hekel zou kunnen hebben als aan mijn persoontjequote:Op zondag 20 november 2005 02:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zou kunnen maar hoeft niet echt hoor![]()
Ik ook.quote:
Das waarquote:Op zondag 20 november 2005 03:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Henk ik kan me niet voorstellen dat je aan 1 van de andere 3 bankzitters een grotere hekel zou kunnen hebben als aan mijn persoontje![]()
Maar er zijn wel gekkere dingen gebeurd afgelopen avond![]()
Ik heb jouw minpunten allang geteldquote:
Jij hebt makkelijk lullen vanuit je door mij aangeschoven luie stoel.quote:Op zondag 20 november 2005 03:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook.
Hallo, beste mensen die dit allemaal moeten doorworstelen om achter hun puntjes te komen
Jeugd sentimentquote:
Daar was je zelluf bij, nu niet gaan zeuren hèquote:Op zondag 20 november 2005 03:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk lullen vanuit je door mij aangeschoven luie stoel.![]()
De calculerende Vinexman.quote:Op zondag 20 november 2005 03:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb jouw minpunten allang geteld![]()
Ik ook, bij de vorige kon je doorscrollen tot aan een grote lijst en dat is nu niet meer het gevalquote:Op zondag 20 november 2005 02:58 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb medelijden met mensen die dit morgen allemaal moeten doorworstelen om achter hun puntjes te komen![]()
Ik had het zonder jouw punten ook gered.quote:Op zondag 20 november 2005 03:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk lullen vanuit je door mij aangeschoven luie stoel.![]()
Nâh, jij had ook wel wat meer puntjes mijn kant uit kunnen gooien.quote:Op zondag 20 november 2005 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar was je zelluf bij, nu niet gaan zeuren hè![]()
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 20 november 2005 03:04 schreef lovebear het volgende:
Open een toppic tussen standen bankzitters
Hey, kusjes zijn voor iedereenquote:Op zondag 20 november 2005 03:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh, jij had ook wel wat meer puntjes mijn kant uit kunnen gooien.
Niet dat het niet genoeg was! Maar te laat!!
Zand er over.
Laten we nu maar zorgen dat de beste man/vrouw mag winnen.![]()
O nee, dat kusje is voor de Lovebear posts. Ik raak helemaal in de war vanavond.![]()
Maar in het geval van Henk ben ik vrij zeker maar weet nu wel dat zijn vrouw Yolande heet en niet Yolandaquote:
Was grapje omdat je zij dat word zoekenquote:Op zondag 20 november 2005 03:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
We kunnen de stand toch gewoon hier plaatsen?
Dat gebeurt vanzelf als er eindelijk eens iemand gaat stemmen.
Trusten en tot straksquote:Op zondag 20 november 2005 03:04 schreef M-en-A het volgende:
luitjes ,wij gaan denk ik een poging doen om te slapen....
Truste en tot.......![]()
![]()
Zo na vanavond weet ik dat zo zeker niet meer...............quote:
Hallooooooowquote:Op zondag 20 november 2005 03:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook.
Hallo, beste mensen die dit allemaal moeten doorworstelen om achter hun puntjes te komen
Maar het is een goed idee hoor Lovebear, lekker overzichtelijk.quote:Op zondag 20 november 2005 03:08 schreef lovebear het volgende:
[..]
Was grapje omdat je zij dat word zoeken![]()
Zeg maar wat je wil mn avond kan ni meer stukquote:Op zondag 20 november 2005 03:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar in het geval van Henk ben ik vrij zeker maar weet nu wel dat zijn vrouw Yolande heet en niet Yolandamaar ik moet nog leren dat ik met mijn uitspraken mensen kan kwetsen
![]()
De rekenmachine ligt naast me, -2 Henk.jansen, -2 Coos, -2 ChantalC enz.quote:
Ik had je toch gewaarschuwd verder van de wijn af te blijven. Nu krijg je inene allemaal vreemde heldere momentenquote:Op zondag 20 november 2005 03:04 schreef lovebear het volgende:
Waarom zou ik dat wel hebbenquote:Op zondag 20 november 2005 03:00 schreef KRIBBET het volgende:
Henk ik kan me niet voorstellen dat je aan 1 van de andere 3 bankzitters een grotere hekel zou kunnen hebben als aan mijn persoontje![]()
Maar er zijn wel gekkere dingen gebeurd afgelopen avond![]()
Moet ik er 1 openen.quote:Op zondag 20 november 2005 03:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar het is een goed idee hoor Lovebear, lekker overzichtelijk.
APK is de baas en een fout in de telling zou in mijn voordeel kunnen werkenquote:Op zondag 20 november 2005 03:04 schreef lovebear het volgende:
ben nog bezig met de wijnquote:Op zondag 20 november 2005 03:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik had je toch gewaarschuwd verder van de wijn af te blijven. Nu krijg je inene allemaal vreemde heldere momenten![]()
Waar is de notarissssssssssssssss.... of de nieuwe notarisquote:Op zondag 20 november 2005 03:11 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moet ik er 1 openen.
Voor de tussen standen?
Dus trek de Scanman conclusie en verdwijn vanzelf.quote:Op zondag 20 november 2005 03:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De rekenmachine ligt naast me, -2 Henk.jansen, -2 Coos, -2 ChantalC enz.![]()
Open er maar eentje als je weer nuchter bent morgen danquote:Op zondag 20 november 2005 03:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
ben nog bezig met de wijn![]()
Zeg ni hoeveelste
Ik ben neutraalquote:Op zondag 20 november 2005 03:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
APK is de baas en een fout in de telling zou in mijn voordeel kunnen werken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |