Wat ik wil kan jij niet be of verzorgen en trouwens, mijn vrouw ligt hierboven en slaapt erg lichtquote:Op zondag 20 november 2005 03:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeg maar wat je wil mn avond kan ni meer stukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
toppics openen gaat nog welquote:Op zondag 20 november 2005 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Open er maar eentje als je weer nuchter bent morgen danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Kunnen mensen in één oogopslag zien waar ze aan toe zijn.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zou bovenstaande tekst nog maar eens een 3e x lezen danquote:Op zondag 20 november 2005 03:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
toppics openen gaat nog welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar t typen moet ik dubbel lezel
Geef zo de eerste tussen stan wel in een ieuw toppic doorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hier ben ik.quote:Op zondag 20 november 2005 03:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waar is de notarissssssssssssssss.... of de nieuwe notarisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bemoei je er niet mee jaquote:Op zondag 20 november 2005 03:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Hier ben ik.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Na hertelling van de stemmen is gebleken dat Kribbet niet op de eindlijst thuis hoort.
Zal morgen in overleg met oud notaris Cuall en meesteroplichter APK hierover even in conclaaf gaan. In de tussentijd lijkt het mij verstandig om zoveel mogelijk minpunten aan Kribbet te geven. Gewoon voor de zekerheid.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voor hetzelfde geld was die wijn van APK niet te zuipen vanavond en trekt hij morgen met zijn verse kater weer allerlei vreemde conclusies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[BB] User Servival Game #13quote:Op zondag 20 november 2005 03:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat wel hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Schrijf dan maar eens neer waarom jij -- punten zou moeten krijgen van mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tel de stemmen nog maar lekker na, het is al gebleken dat je een slechte verliezer was en ook je teksten van vanavond sloegen nergens opquote:Op zondag 20 november 2005 03:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Hier ben ik.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Na hertelling van de stemmen is gebleken dat Kribbet niet op de eindlijst thuis hoort.
Zal morgen in overleg met oud notaris Cuall en meesteroplichter APK hierover even in conclaaf gaan. In de tussentijd lijkt het mij verstandig om zoveel mogelijk minpunten aan Kribbet te geven. Gewoon voor de zekerheid.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voor hetzelfde geld was die wijn van APK niet te zuipen vanavond en trekt hij morgen met zijn verse kater weer allerlei vreemde conclusies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb ik toch wat bereiktquote:Op zondag 20 november 2005 03:20 schreef KRIBBET het volgende:
[BB] User Servival Game #13
maar je hebt me wel aan het denken gezet
oquote:Op zondag 20 november 2005 03:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Heb ik toch wat bereiktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nadat ik zoveel stress heb gehad om zover te komen en dan met de kop omlaag weg te gaan voor meneer Coosquote:Op zondag 20 november 2005 03:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus trek de Scanman conclusie en verdwijn vanzelf.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan ik met mijn stemmen serieusere zaken afhandelen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gee ji strak maa een niue toppi door dan kom alle goequote:Op zondag 20 november 2005 03:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
toppics openen gaat nog welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar t typen moet ik dubbel lezel
Geef zo de eerste tussen stan wel in een ieuw toppic doorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga nu slapenquote:Op zondag 20 november 2005 03:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gee ji strak maa een niue toppi door dan kom alle goeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.TrustenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar dit ga je niet verder vertellenquote:Op zondag 20 november 2005 03:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Heb ik toch wat bereiktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kom achter je aan (denk ik) want om 7:30 wil de hond er weer uit (en ja, hij kan klokkijkenquote:Op zondag 20 november 2005 03:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik ga nu slapen
Hou t rustig hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dan doe ik de deur maar achter me dicht denk ik... Het is zo saai hier alleenquote:Op zondag 20 november 2005 03:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kom achter je aan (denk ik) want om 7:30 wil de hond er weer uit (en ja, hij kan klokkijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zeg niets, dat is ons geheimquote:Op zondag 20 november 2005 03:36 schreef KRIBBET het volgende:
Maar dit ga je niet verder vertellenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Het respect was op een gegeven moment iets te ver te zoeken en als je dan dingen schrijft die je meent en ook zo overkomen is dat niet goedJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heel goed ik hou wel van een geheimpje maar heb liever je 2 minpunten om het gezeur van slijmen te voorkomen.quote:Op zondag 20 november 2005 03:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik zeg niets, dat is ons geheimom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trustenquote:Op zondag 20 november 2005 03:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
dan doe ik de deur maar achter me dicht denk ik... Het is zo saai hier alleenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
trustenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die 2 minpunten krijg je als je ze in deze ronde verdientquote:Op zondag 20 november 2005 03:49 schreef KRIBBET het volgende:
Heel goed ik hou wel van een geheimpje maar heb liever je 2 minpunten om het gezeur van slijmen te voorkomen.
dus blijf wie ik ben.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is goed, slaap lekkerquote:Op zondag 20 november 2005 03:55 schreef KRIBBET het volgende:
Aan het eind van deze zenuwslopende dag wil ik al die users bedanken die me als nog in de finale hebben gekregenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pimmutjuh, je bent echt een topper om op de laatste minuut de lijst nog even om te gooien (Jappie is het met me eensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Profileren en dingen beloven daar doe ik niet aan, heb vanavond 1x mijn excuses aangeboden (op mijn manier) en dat is meer dan genoegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Morgenmiddag ben ik terugom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop