De calculerende Vinexman.quote:Op zondag 20 november 2005 03:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb jouw minpunten allang geteldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook, bij de vorige kon je doorscrollen tot aan een grote lijst en dat is nu niet meer het gevalquote:Op zondag 20 november 2005 02:58 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb medelijden met mensen die dit morgen allemaal moeten doorworstelen om achter hun puntjes te komenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had het zonder jouw punten ook gered.quote:Op zondag 20 november 2005 03:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk lullen vanuit je door mij aangeschoven luie stoel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nâh, jij had ook wel wat meer puntjes mijn kant uit kunnen gooien.quote:Op zondag 20 november 2005 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar was je zelluf bij, nu niet gaan zeuren hèom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 20 november 2005 03:04 schreef lovebear het volgende:
Open een toppic tussen standen bankzitters
Hey, kusjes zijn voor iedereenquote:Op zondag 20 november 2005 03:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh, jij had ook wel wat meer puntjes mijn kant uit kunnen gooien.
Niet dat het niet genoeg was! Maar te laat!!
Zand er over.
Laten we nu maar zorgen dat de beste man/vrouw mag winnen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
O nee, dat kusje is voor de Lovebear posts. Ik raak helemaal in de war vanavond.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar in het geval van Henk ben ik vrij zeker maar weet nu wel dat zijn vrouw Yolande heet en niet Yolandaquote:Op zondag 20 november 2005 03:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
Das waarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Was grapje omdat je zij dat word zoekenquote:Op zondag 20 november 2005 03:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
We kunnen de stand toch gewoon hier plaatsen?
Dat gebeurt vanzelf als er eindelijk eens iemand gaat stemmen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trusten en tot straksquote:Op zondag 20 november 2005 03:04 schreef M-en-A het volgende:
luitjes ,wij gaan denk ik een poging doen om te slapen....
Truste en tot.......om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo na vanavond weet ik dat zo zeker niet meer...............quote:Op zondag 20 november 2005 03:08 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hey, kusjes zijn voor iedereenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hallooooooowquote:Op zondag 20 november 2005 03:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hallo, beste mensen die dit allemaal moeten doorworstelen om achter hun puntjes te komenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar het is een goed idee hoor Lovebear, lekker overzichtelijk.quote:Op zondag 20 november 2005 03:08 schreef lovebear het volgende:
[..]
Was grapje omdat je zij dat word zoekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeg maar wat je wil mn avond kan ni meer stukquote:Op zondag 20 november 2005 03:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar in het geval van Henk ben ik vrij zeker maar weet nu wel dat zijn vrouw Yolande heet en niet Yolandaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.maar ik moet nog leren dat ik met mijn uitspraken mensen kan kwetsenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De rekenmachine ligt naast me, -2 Henk.jansen, -2 Coos, -2 ChantalC enz.quote:Op zondag 20 november 2005 03:03 schreef Coos het volgende:
[..]
De calculerende Vinexman.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had je toch gewaarschuwd verder van de wijn af te blijven. Nu krijg je inene allemaal vreemde heldere momentenquote:Op zondag 20 november 2005 03:04 schreef lovebear het volgende:
Waarom zou ik dat wel hebbenquote:Op zondag 20 november 2005 03:00 schreef KRIBBET het volgende:
Henk ik kan me niet voorstellen dat je aan 1 van de andere 3 bankzitters een grotere hekel zou kunnen hebben als aan mijn persoontjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar er zijn wel gekkere dingen gebeurd afgelopen avondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet ik er 1 openen.quote:Op zondag 20 november 2005 03:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar het is een goed idee hoor Lovebear, lekker overzichtelijk.
APK is de baas en een fout in de telling zou in mijn voordeel kunnen werkenquote:Op zondag 20 november 2005 03:04 schreef lovebear het volgende:
ben nog bezig met de wijnquote:Op zondag 20 november 2005 03:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik had je toch gewaarschuwd verder van de wijn af te blijven. Nu krijg je inene allemaal vreemde heldere momentenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waar is de notarissssssssssssssss.... of de nieuwe notarisquote:Op zondag 20 november 2005 03:11 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moet ik er 1 openen.
Voor de tussen standen?
Dus trek de Scanman conclusie en verdwijn vanzelf.quote:Op zondag 20 november 2005 03:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De rekenmachine ligt naast me, -2 Henk.jansen, -2 Coos, -2 ChantalC enz.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Open er maar eentje als je weer nuchter bent morgen danquote:Op zondag 20 november 2005 03:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
ben nog bezig met de wijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeg ni hoeveelste
Ik ben neutraalquote:Op zondag 20 november 2005 03:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
APK is de baas en een fout in de telling zou in mijn voordeel kunnen werkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop