Het lijkt heel erg op een huis dat bij ons in het dorp gebouwd is vorig jaar. Vandaar dat ik het vroeg, ben nl helemaal verliefd op dat huisquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:23 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Huis staat wel in een dorp maar is een paar honderd jaar oud. Was vroeger een boederij.
Vandaar ook de grote tuin want we hebben het al lang geleden gekocht en toen kreeg je al het weiland er gewoon bij.
screen!quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:26 schreef ruby het volgende:
Daar kwam Hummie op d'r scooter voorbij.
Ik heb een heerlijk huis, lekker veel ruimte.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:25 schreef Anitra het volgende:
[..]
Het lijkt heel erg op een huis dat bij ons in het dorp gebouwd is vorig jaar. Vandaar dat ik het vroeg, ben nl helemaal verliefd op dat huis
Heel apart dat klaverjassen helemaal niet aan de orde is in dat huis. Het levert hele saaie streams op, maar ik zat de hele dag te klaverjassen denk ikquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:26 schreef Foreverblue het volgende:
Dat had ik je een paar topics geleden al gezegd
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:23 schreef Wup het volgende:
[..]
haha wat een heerlijke BB was dat toch
Het moet ook kunnen.... 8 man in huis en 2 spellen kaarten.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heel apart dat klaverjassen helemaal niet aan de orde is in dat huis. Het levert hele saaie streams op, maar ik zat de hele dag te klaverjassen denk ik
BB3. Leo was jouw collega?!quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Geweldige BB! (welke was dat nou? 3 of 4?) Of dat FrEnk die arme Stoffel zo zat af te zeiken elke keer, vooral in "arm" (ik wil NU de hagelslag of zoiets) Stoffel = Leo = mijn collega geweest
![]()
![]()
Het is inderdaad erg saai laat ze strippokker spelen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heel apart dat klaverjassen helemaal niet aan de orde is in dat huis. Het levert hele saaie streams op, maar ik zat de hele dag te klaverjassen denk ik
De kans dat ze het alle 8 kunnen is zeer klein, maar 4 zou toch normaal zijn denk ik. Maar niet dus.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het moet ook kunnen.... 8 man in huis en 2 spellen kaarten.
Ik denk echter dat zij die kaarten hebben gekregen van BB in de hoop dat ze strippoker zouden spelen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het was BB3 en inderdaad de beste naar mijn mening met al die psycho's daar in huis.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Geweldige BB! (welke was dat nou? 3 of 4?) Of dat FrEnk die arme Stoffel zo zat af te zeiken elke keer, vooral in "arm" (ik wil NU de hagelslag of zoiets) Stoffel = Leo = mijn collega geweest
![]()
![]()
BB3, met betaalde streams toenquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:29 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |