Ik heb net het laatste bericht van de moeder gelezen op ouders online..... je wordt er stil en verdrietig van... het spookt de hele avond al door mn hoofd. Je moet er toch niet aan denken dat zoiets je overkomt...te verschrikkelijk voor woorden.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:06 schreef PeuRac het volgende:
Net de ouders gesproken, mocht hij het nog halen dan ga ik vrijdag middag even op bezoek.
Ze sturen een aantal mensen een mailtje, welke ervoor zorgen dat de rest van de vrienden/kennissen op de hoogte blijft.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:18 schreef Meaghan het volgende:
Wat een prachtig kereltje.. En wat een onmetelijk verdriet moet dit zijn voor de ouders.
Bewonderenswaardig dat ze de kracht kunnen vinden om iedereen op de hoogte te houden bij Ouders Online. Ik zou dat niet op kunnen brengen in die situatie.
Je blijft in mijn gedachten Enzo.
Sterkte.
quote:Op zondag 20 november 2005 03:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Er zijn mensen die ervan uitgaan dat elke positieve gedachte helpt om mensen beter te makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan wil ik graag positief zijn voor dit kleine jochieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die staan hier.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:38 schreef senesta het volgende:
Ik kan de foto's helemaal niet vinden.
wat erg!! Ik vraag me af hoe je als ouders hier nu mee moet levenquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:46 schreef PeuRac het volgende:
Kan iemand de update van ouders online hierheen linken, ik kan em nl niet vinden op de website. Ik heb hem al wel gelezen. Het komt er in het kort op neer dat Enzo geen levenskans meer heeft en dat begin komende week de stekker er uit gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop