abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32702947
Sterkte...
pi_32703083
Wat vreselijk wat er is gebeurd zeg.
Ik heb nog geen kinderen maar de rillingen lopen over mn rug als ik dit lees en er aan denk.

Veel sterkte voor de ouders, broer, verdere familie en vrienden.
pi_32703800
Sorry, mijn post was niet tactisch, ik zal het ff uitleggen. We hadden vorige week al gehoord dat de vraag eigenlijk niet was of hij het zou redden, maar wanneer hij van de beademing zou gaan. In eerste instantie werd over afgelopen maandag/dinsdag gesproken. Maar omdat hij in het weekend toch nog een paar tekenen liet zien, zijn de artsen daarop teruggekomen.

Die smiley was meer neutraal bedoeld, om te laten zien dat ik er vrede mee heb en dat dit vanuit mij gezien zeker de beste keuze is.

Trouwens een misverstand wat al vaker verkeerd gezegd is hier, die oproep van respect en bidden komt niet van mij, maar van de ouders.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 30 november 2005 @ 19:11:25 #229
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_32704608
Nu de ouders weten dat het "afgelopen" (sorry voor de woord keus) is, stellen zij nu wel of niet de organen ter beschikking?

Hoe je het ook wendt of keert,het is triest, het blijft triest, maar toch zeg ik dat het nalatigheid is van de ouders(moeder).
Je laat een kind van een paar maanden niet alleen en zeker niet in een kinderstoel en al helemaal niet als er nog een ander klein kind rondwandeld...

Just my 2 cents...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_32704770
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:11 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Nu de ouders weten dat het "afgelopen" (sorry voor de woord keus) is, stellen zij nu wel of niet de organen ter beschikking?

Hoe je het ook wendt of keert,het is triest, het blijft triest, maar toch zeg ik dat het nalatigheid is van de ouders(moeder).
Je laat een kind van een paar maanden niet alleen en zeker niet in een kinderstoel en al helemaal niet als er nog een ander klein kind rondwandeld...

Just my 2 cents...
Een orgaandonatie zal niet vantoepassing zijn aangezien justitie eerst sectie wil plegen en tegen die tijd is het voor orgaandonatie te laat.
  woensdag 30 november 2005 @ 20:12:20 #231
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_32706638
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:16 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Een orgaandonatie zal niet vantoepassing zijn aangezien justitie eerst sectie wil plegen en tegen die tijd is het voor orgaandonatie te laat.
Dat maakt de hele zaak misschien nog wel dubbel triest....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_32707998
Ik bid voor ze...

[Zo lief van je Xebro! Oeps... nou edit ik je bericht ipv dat ik het quote... ]

[ Bericht 62% gewijzigd door BE op 30-11-2005 20:58:04 ]
pi_32708216
Zou die nalatigheid van de ouders enige invloed hebben op het hele gebeuren na z'n overlijden? Ik kan me zo voorstellen dat het niet in hun voordeel is dat ze hun baby zo lang hebben alleen gelaten, en het is overal op internet te lezen.
  woensdag 30 november 2005 @ 21:04:30 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32708452
BlondT, als je het hele topic even had gelezen had je kunnen zien dat er idd een onderzoek komt na het overlijden.
pi_32708894
ik heb het hele topic gelezen maar vraag me dat zo af. Gaat justitie bv op internet zoeken naar zoiets. Of is dat te blondt gedacht.
  woensdag 30 november 2005 @ 21:18:58 #236
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_32708991
Ik vind het echt afschuwelijk. Hoe moet je in vredesnaam met jezelf gaan leven, als je zoiets overkomt. Ik laat mijn kinderen zelden even alleen (ik zeg niet nooit, maar ik kan wel heeeeel snel plassen ), toch is me ook al twee keer een akkefietje overkomen wat echt heel slecht af had kunnen lopen.
Freek trok ooit de tv over zich heen, terwijl ik aan de andere kant van de kamer stond. En Freek kiepte de wipstoel van de baby om, met Baby er nog in... Wederom stond ik er een paar meter vanaf .

En om niet in een geloofsdiscussie verzeild te raken, zeg ik daar maar even niets over.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 30 november 2005 @ 21:20:52 #237
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_32709061
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:17 schreef BlondT het volgende:
ik heb het hele topic gelezen maar vraag me dat zo af. Gaat justitie bv op internet zoeken naar zoiets. Of is dat te blondt gedacht.
Nee, justitie krijgt een melding dat er iets gebeurd is, wat volgens de wet onder "verdachte omstandigheden" valt.
Volgens mij gaat dat vanuit de behandelend arts.
pi_32709231
Ik bedoel of justitie gaat zoeken naar bewijzen of zoiets, of als iemand iets kwaads in de zin heeft, het staat nl op internet te lezen dat ze de baby zo lang hebben alleen gelaten. Begrijp je wat ik bedoel?
  woensdag 30 november 2005 @ 21:28:28 #239
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_32709337
De arts kan denk ik beoordelen hoelang dat kindje ongeveer bekneld heeft gezeten, gezien de omvangrijke schade.
En wat ik er zo over lees, ga ik ervan uit dat de ouders dit zelf ook gemeld hebben aan de arts.
Justitie zoekt zeker wel op internet, maar niet op dit soort dingen.
  woensdag 30 november 2005 @ 21:30:34 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32709409
Ik denk idd wel dat ze het hele verhaal aan de artsen verteld hebben. Dat doe je in eerste instantie toch in je paniek omdat je wil dat ze alles weten zodat ze je kindje de juiste zorg kunnen geven.
Volgens mij denk je dan zelfs nog niet eens na over de eventuele gerechtelijke gevolgen van zo'n geval.
  woensdag 30 november 2005 @ 21:31:08 #241
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_32709433
Waarom zou Justitie op zoek gaan naar bewijzen op internet? Ze zullen aan die ouders vragen wat er gebeurd is en het lijkt me dat die gewoon vertellen wat er gebeurd is.

Iedere ouder is onbewust en onbedoeld wel eens nalatig. Godzijdank loopt dat bijna altijd goed af en in dit geval is dat heel erg fout afgelopen. En daar moeten die ouders mee leren te leven. Ik moet er niet aan denken, echt vreselijk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † woensdag 30 november 2005 @ 21:49:00 #242
43556 miss_dynastie
pi_32710052
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:25 schreef BlondT het volgende:
Ik bedoel of justitie gaat zoeken naar bewijzen of zoiets, of als iemand iets kwaads in de zin heeft, het staat nl op internet te lezen dat ze de baby zo lang hebben alleen gelaten. Begrijp je wat ik bedoel?
Mja, ach, kun je je altijd afvragen in hoeverre zoiets 'bewijs' is, er zal aangetoond moeten worden dat moeder het zelf schreef, enz. enz. enz. Internet is niet zo eenvoudig te gebruiken als het soms lijkt, volgens mij. Aan de andere kant, het zal me verbazen als het nodig zou zijn. Het enige nalatige wat deze moeder heeft 'toegegeven', is haar kind tien minuten alleen laten. Ik neem aan dat ze dat tegenover de artsen ook verklaard heeft, en ik zou niet weten waarom ze tegenover justitie dan ineens zou liegen.

PeuRac, je zegt dat jij (c.q. een groepje vrienden) je hebt neergelegd bij de hele situatie, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat moeder daar heel anders over denkt. Hoe is de vader eronder?
pi_32741923
Weer bericht..
quote:
Lieve allemaal,

Hans en ik gaan zo naar Enzo toe, vannacht slaap ik lekker dichtbij hem, ik mag echt naast hem in bed. Morgen wacht ons een vreemde, bijzondere dag....

Ik merk dat ik nog steeds niet echt besef dat het om onze lieve kleine Enzo gaat; Enzo van wie we zoveel houden, liefhebben met heel ons hart en nooit zullen loslaten. Enzo, die ook door God altijd zal worden gedragen, waarheen zijn weg ook zal gaan. Zijn leven gaat door, waar dat ook zal zijn...

Ik weet niet of ik morgenavond kan mailen, wanneer het kan, horen jullie weer van ons.

We weten dat iedereen aan ons denkt, die warmte voelen we door alles heen!

liefs,

Geerke, Hans, Reimer, Enzo!
Dat laatste uitroepteken
pi_32742890
Vannacht slaapt ze dicht bij hem.. en heel waarschijnlijk zal dat de laatste keer zijn
Ik hoop dat deze nacht de tijd wat langzamer zal gaan, zodat zijn papa en mama zo lang mogelijk nog van hun Enzo kunnen genieten.. Onvoorstelbaar dit..
pi_32747024
Dit wordt een extra bijzondere en moeilijke dag voor het gezin. Ook wij bidden dat ze toch hun rust kunnen vinden en dat ze mogen doorgaan en hun liefde kunnen uiten, want ook Reimer is er om voor te zorgen en om van te houden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 2 december 2005 @ 07:34:28 #246
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_32747039
Wat een zware dag moet dit zijn voor de ouders... Voor Enzo zelf hoop ik dat het gauw over is, en dat hij niet hoeft te lijden. Voor zijn ouders hoop ik dat het ondanks het verdriet een vredig en waardig einde mag zijn. Veel sterkte voor iedereen die van Enzo houdt!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 2 december 2005 @ 10:43:35 #247
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_32749438
ook mijn gedachten gaan vandaag naar Enzo en zijn ouders en broertje toe. 11 uur komt steeds dichterbij
ik hoop ook indd dat het voor Enzo geen lijdensweg word en dat hij vredig mag heen gaan.
veel sterkte!!
pi_32751637
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:49 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Mja, ach, kun je je altijd afvragen in hoeverre zoiets 'bewijs' is, er zal aangetoond moeten worden dat moeder het zelf schreef, enz. enz. enz. Internet is niet zo eenvoudig te gebruiken als het soms lijkt, volgens mij. Aan de andere kant, het zal me verbazen als het nodig zou zijn. Het enige nalatige wat deze moeder heeft 'toegegeven', is haar kind tien minuten alleen laten. Ik neem aan dat ze dat tegenover de artsen ook verklaard heeft, en ik zou niet weten waarom ze tegenover justitie dan ineens zou liegen.

PeuRac, je zegt dat jij (c.q. een groepje vrienden) je hebt neergelegd bij de hele situatie, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat moeder daar heel anders over denkt. Hoe is de vader eronder?
De vader is hier uiteraard ook heel emotioneel over, maar ook wel rationeel, hij weet gewoon wat de feiten zijn, die kan je niet negeren. Ondanks dat heeft hij het er ook heel moeilijk mee, de moeder kan haar gevoelens en gedachten beter verwoorden, daarom doet zij ook het woord.
pi_32752821
Ik wens alle betrokkenen heel veel sterkte en kracht toe....
pi_32753375
heel veel kracht sterkte en moed...

we denken aan jullie
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')