Een orgaandonatie zal niet vantoepassing zijn aangezien justitie eerst sectie wil plegen en tegen die tijd is het voor orgaandonatie te laat.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:11 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Nu de ouders weten dat het "afgelopen" (sorry voor de woord keus) is, stellen zij nu wel of niet de organen ter beschikking?
Hoe je het ook wendt of keert,het is triest, het blijft triest, maar toch zeg ik dat het nalatigheid is van de ouders(moeder).
Je laat een kind van een paar maanden niet alleen en zeker niet in een kinderstoel en al helemaal niet als er nog een ander klein kind rondwandeld...
Just my 2 cents...
Dat maakt de hele zaak misschien nog wel dubbel triest....quote:Op woensdag 30 november 2005 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een orgaandonatie zal niet vantoepassing zijn aangezien justitie eerst sectie wil plegen en tegen die tijd is het voor orgaandonatie te laat.
Nee, justitie krijgt een melding dat er iets gebeurd is, wat volgens de wet onder "verdachte omstandigheden" valt.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:17 schreef BlondT het volgende:
ik heb het hele topic gelezen maar vraag me dat zo af. Gaat justitie bv op internet zoeken naar zoiets. Of is dat te blondt gedacht.
Mja, ach, kun je je altijd afvragen in hoeverre zoiets 'bewijs' is, er zal aangetoond moeten worden dat moeder het zelf schreef, enz. enz. enz. Internet is niet zo eenvoudig te gebruiken als het soms lijkt, volgens mij. Aan de andere kant, het zal me verbazen als het nodig zou zijn. Het enige nalatige wat deze moeder heeft 'toegegeven', is haar kind tien minuten alleen laten. Ik neem aan dat ze dat tegenover de artsen ook verklaard heeft, en ik zou niet weten waarom ze tegenover justitie dan ineens zou liegen.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:25 schreef BlondT het volgende:
Ik bedoel of justitie gaat zoeken naar bewijzen of zoiets, of als iemand iets kwaads in de zin heeft, het staat nl op internet te lezen dat ze de baby zo lang hebben alleen gelaten. Begrijp je wat ik bedoel?
Dat laatste uitroeptekenquote:Lieve allemaal,
Hans en ik gaan zo naar Enzo toe, vannacht slaap ik lekker dichtbij hem, ik mag echt naast hem in bed. Morgen wacht ons een vreemde, bijzondere dag....
Ik merk dat ik nog steeds niet echt besef dat het om onze lieve kleine Enzo gaat; Enzo van wie we zoveel houden, liefhebben met heel ons hart en nooit zullen loslaten. Enzo, die ook door God altijd zal worden gedragen, waarheen zijn weg ook zal gaan. Zijn leven gaat door, waar dat ook zal zijn...
Ik weet niet of ik morgenavond kan mailen, wanneer het kan, horen jullie weer van ons.
We weten dat iedereen aan ons denkt, die warmte voelen we door alles heen!
liefs,
Geerke, Hans, Reimer, Enzo!
De vader is hier uiteraard ook heel emotioneel over, maar ook wel rationeel, hij weet gewoon wat de feiten zijn, die kan je niet negeren. Ondanks dat heeft hij het er ook heel moeilijk mee, de moeder kan haar gevoelens en gedachten beter verwoorden, daarom doet zij ook het woord.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mja, ach, kun je je altijd afvragen in hoeverre zoiets 'bewijs' is, er zal aangetoond moeten worden dat moeder het zelf schreef, enz. enz. enz. Internet is niet zo eenvoudig te gebruiken als het soms lijkt, volgens mij. Aan de andere kant, het zal me verbazen als het nodig zou zijn. Het enige nalatige wat deze moeder heeft 'toegegeven', is haar kind tien minuten alleen laten. Ik neem aan dat ze dat tegenover de artsen ook verklaard heeft, en ik zou niet weten waarom ze tegenover justitie dan ineens zou liegen.
PeuRac, je zegt dat jij (c.q. een groepje vrienden) je hebt neergelegd bij de hele situatie, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat moeder daar heel anders over denkt. Hoe is de vader eronder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |