dat weet ik maar er heerst hier al zo een anti-Nathalie sfeer:)quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:33 schreef melke het volgende:
Ja maar die stond er niet tussen he
Dat was ook al voor de bed-bash van Menno hoor... het valt alleen nu misschien meer opquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:35 schreef Wup het volgende:
[..]
dat weet ik maar er heerst hier al zo een anti-Nathalie sfeer:)
Ja dat geklef tussen die 3 vind ik vreselijk. Donderdag mag 1 van de 3 naar huis. Scheelt al veel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:35 schreef flugeltje het volgende:
Die drie beginnen me zo langzamerhand écht de keel uit te hangen
Dit gaat hen alledrie behoorlijk wat stemmen kosten. Het lijkt verdorie wel een driehoeksverhouding, maar dan zónder sex
nee hoor dat is al heel lang zo dat weet ikquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:37 schreef Foreverblue het volgende:
Dat was ook al voor de bed-bash van Menno hoor... het valt alleen nu misschien meer op
Naaaaaaaaaaaad-haat-liequote:Op zaterdag 19 november 2005 22:30 schreef melke het volgende:
Wie is erger? Nathalie of Dido?
Ik heb restjes geitenkaas in mijn koelkast die diepzinnigere gesprekken hebben dan Roel en Dido.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:36 schreef melke het volgende:
Roel en Dido hebben het over hele diepzinnige dingen? Umn, ik kan me geen diepzinnig gesprek tussen die 2 herinneren hoor. Gaat alleen maar over hoe geweldig Roel Dido vind, meer niet.
Ja, daar verbaas ik mezelf ook behoorlijk over. Het is nu net zo'n roddeltante geworden. Eigenlijk zonde van de jongen. Hij deed het namelijk erg leuk...quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:38 schreef bunnyma het volgende:
Wat is die Roel in de loop van dit programma veranderd!
Het was best een stoere, relaxte knul maar zoals hij zich nu gedraagt is meer dan erg.
Wat een vrouw al niet kan doen met een man!!!
Wat zei die dan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:39 schreef Sonique het volgende:
Deed Roel daar nou Dido beledigen zonder dat ze het door heeft, of heb ik het mis?
Dat zou ik fantastisch vinden. Het maakt me niet uit wie van de drie.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:37 schreef melke het volgende:
[..]
Ja dat geklef tussen die 3 vind ik vreselijk. Donderdag mag 1 van de 3 naar huis. Scheelt al veel.
Hé! Eerst mijn mondhoeken in alle mogelijke standen, mijn kipfiletjes, en dán pas het achterste van mijn tong!quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:38 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie: "Ik ben iemand die wel vrij veel de kat uit de boom kijkt en die niet meteen het achterste van haar tong laat zien."
Hoe lang duurt dat 'niet meteen' dan? 30 jaar?
quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:31 schreef frizti het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.
Op z'n talpa's noemen we dat tegenwoordig.
Het gesmoes over niks gezeur over de nominaties, het geklef tussen dido en roel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:37 schreef melke het volgende:
[..]
Ja dat geklef tussen die 3 vind ik vreselijk. Donderdag mag 1 van de 3 naar huis. Scheelt al veel.
Ze moeten echt nodig met z'n drieen even een geile nacht beleven. Misschien dat het daardoor wat beter wordtquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:40 schreef blekboks het volgende:
Ik krijg kotsneigingen van die drie op de bank.
De bank druipt van het voorvocht
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hé! Eerst mijn mondhoeken in alle mogelijke standen, mijn kipfiletjes, en dán pas het achterste van mijn tong!
hehe het enige voordeel hiervan is dat eindelijk eens mensen Roel onleuk gaan vinden:)quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:42 schreef Jappie het volgende:
Eik zou Roel er als eerste uitmoeten...die domme grijns op dat zelfvoldane smoelwerk trek ik echt niet veel langer meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |