Is zij wel of niet door? Ze staat op Idols.nl wel bij degene die door zijn, maar ik dacht dat ik haar weg zag gaan..?quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:18 schreef Koenz0r het volgende:
[afbeelding]
Whehe, die lijkt op dat zwaar gefotoshopte wijf, dat op internet rondcirkelt. Met dat strakgetrokken gezicht + botox
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die hebben bij jou nooit zoveel waarde!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:39 schreef BVO het volgende:
Oh, mark my words: Stefano doet dit jaar opnieuw mee, na Idols 1 en Idols 2 al in de theaterronde te hebben verlaten.
Ja die warenquote:Op zondag 20 november 2005 00:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kim, Renske en Esther.
Hoppatee, alledrie meteen naar de workshops, aub!
Over één van hen kun je een spoiler vinden in het Voor- & Theaterrondes Spoilertopic...quote:Op zondag 20 november 2005 00:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kim, Renske en Esther.
Hoppatee, alledrie meteen naar de workshops, aub!
En wat is de top van Idols I & II?? Zeker de finale van II?quote:Op zondag 20 november 2005 10:43 schreef BVO het volgende:
2.205.000 kijkers gisteravond, het hoogste aantal sinds aflevering 1.
Jawel dus.quote:Op zondag 20 november 2005 10:50 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb een hele suffe vraag: wat houden die "workshops" nou precies in? Dat is toch niet live hè?
Ooooooooooooooooooh!quote:Op zondag 20 november 2005 10:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jawel dus.Alleen het oefengedeelte met BN'ers en zulks zijn opgenomen.
Ginale Idols 1 geloof ik.quote:Op zondag 20 november 2005 10:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
En wat is de top van Idols I & II?? Zeker de finale van II?
Ja, maar dat was dan ook een Ginale. En hoe vaak zie je dát op televisie?!quote:Op zondag 20 november 2005 10:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Ginale Idols 1 geloof ik.
Ter vergelijking:
Eerste theaterronde bij Idols 1 scorrde 1,9 miljoen kijkers en de eerste theaterronde bij Idols 2 scoorde 2.177.000 kijkers.
Ik zag haar ook weggaanquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:23 schreef laen het volgende:
[..]
Is zij wel of niet door? Ze staat op Idols.nl wel bij degene die door zijn, maar ik dacht dat ik haar weg zag gaan..?
Ah dat maakt het een stuk duidelijker!quote:Op zondag 20 november 2005 11:18 schreef PeRi het volgende:
Ze stapte de bus in met de woorden 'Ik heb Idols niet nodig'. Ze staat tussen de 89 van de theaterronde, maar de 30 van deze week die afvielen staan daar ook nog tussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |