GODVER :R R:ERE R:R :R:Rquote:
Het hele A-Team?quote:Op maandag 21 november 2005 11:38 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb er ook niet zo'n last van, vond het wel grappig. Hij lijkt op The A team
quote:Op maandag 21 november 2005 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
I-Jay is multifunctioneel hoor.
Ik moet aan JK denken als ik hem zie. En das meestal foooouuutquote:Op maandag 21 november 2005 11:34 schreef BVO het volgende:
Wat is er eigenlijk zo mis aan hem?
Oh ja, das waar ook, ze hebben allebei een kleur.quote:Op maandag 21 november 2005 12:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik moet aan JK denken als ik hem zie. En das meestal foooouuut
Volgens mij is hij een stuk aardiger en zo. Alleen zijn stem is.. op zijn Jerny..quote:Op maandag 21 november 2005 12:33 schreef Takkembah het volgende:
JK
Vergelijking is makkelijk gemaakt inderdaad, maar ik schat I-Jay toch iets hoger in
Ja nee he! Hopelijk gaat hij dus aan de hand van de jury eruit! Anders is hij natuurlijk weer de populairste voor de breezerkutjesquote:
Jullie kozen Neil!
Jullie hebben gekozen: Neil Hendriks is de populairste auditiekandidaat!
‘Wie vind jij de beste auditiekandidaat?’ Die vraag stelde de redactie vorige week aan de bezoekers van Idols.nl, en de reacties zijn overweldigend! Ruim duizend e-mails zijn de afgelopen dagen in onze mailbox bezorgd, en hoewel Herman ‘I’m a dancer’ Berghuis lange tijd de ranglijst aanvoerde, wist Neil Hendriks na een indrukwekkende inhaalrace de spontaan in het leven geroepen populariteitsprijs binnen te slepen!
Het gaat de jongste van de drie Hendriks-deelnemers dus voor de wind. Waar zijn twee oudere broers Jim en Steve al sneuvelden in de auditieronde, mocht Neil wel opdraven in de theaterronde. Zijn toch al trotse vader Ben zal afgelopen zaterdag bovendien met een brede grijns hebben toegekeken hoe zijn zoon de trio’s overleefde.
Neil kreeg van jullie 31% van het totale aantal stemmen toegekend, waarmee hij Herman (26%) en Raffaela (21%) achter zich liet. Herman speelde zich nadrukkelijk in de kijker vanwege zijn hilarische danspasjes, terwijl Raffaëla jullie betovert vanwege haar charisma én natuurlijk de kriebels voor juryvoorzitter Henkjan.
In de schaduw van Neil, Herman en Raffaela eindigden Marlous en Huib als nummer vier en vijf. Marlous is erg populair vanwege de manier waarop ze de jury inpalmde en drie keer mocht zingen tijdens haar auditie. Huib mag rekenen op veel stemmen omdat hij, net als Neil, vele vrouwelijke harten sneller doet kloppen.
De top-5:
1: Neil (31%)
2: Herman (26%)
3: Raffaëla (21%)
4: Marlous (12%)
5: Huib (7%)
Bron: idols.nl
Ja, wilde het ook net posten. Ik hoop echt dat hij afgevallen is.quote:Op maandag 21 november 2005 15:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja nee he! Hopelijk gaat hij dus aan de hand van de jury eruit! Anders is hij natuurlijk weer de populairste voor de breezerkutjesGodver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Ik ookquote:Op maandag 21 november 2005 17:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, wilde het ook net posten. Ik hoop echt dat hij afgevallen is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
Ben je ook stiekum 'n beetje verliefd op hem?quote:
Déja vu.quote:Op maandag 21 november 2005 23:06 schreef prupke het volgende:
[..]
Werkelijk wat hier word geroepen over dat meisje vind ik iets storender dan dat zij zingt kijkt of uitstraald.
Slet dat je bentquote:Op maandag 21 november 2005 19:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ben je ook stiekum 'n beetje verliefd op hem?![]()
Erik was juistquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Slet dat je bent![]()
Ik zie hem als een Erik achtige gozert! Beetje cool en normaal
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |