quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:04 schreef Ericr het volgende:
Wennemars lijkt me fel genoeg om een eerste ronde neer te zetten rond de 24,5 a 6. Die opening gisteren van 22,88 was ongehoord snel, Cheek opende overigens even snel. De 1:07,18 wordt vanavond serieus bedreigd, zou me niets verbazen als er 2 rijders onder gaan. Of er net boven, maar het zal zeer close worden.
Nee, exactovicz.quote:
Geen idee. Waarom zijn alle kunstijsbanen niet gewoon 500meterbanen? Dan heb je maar 1 startfinishlijn nodig voor ALLE afstandenquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:05 schreef Remzz het volgende:
Wat ik me eigenlijk al een tijd afvraag. Waarom is de 1000 meter de enige afstand waar de finish ergens anders is dan andere afstanden?
Omdat je anders met een bocht begint ofzo?
Yep.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:05 schreef Remzz het volgende:
Wat ik me eigenlijk al een tijd afvraag. Waarom is de 1000 meter de enige afstand waar de finish ergens anders is dan andere afstanden?
ja, maar ik vond dus die ANDERE lekkerquote:
Kan het mis hebben, maar kan me 1000 meters herinneren die inderdaad tegen de bocht aan startten en een finish bij de normale finishlijn.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:05 schreef Remzz het volgende:
Da's historisch bepaald.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Waarom zijn alle kunstijsbanen niet gewoon 500meterbanen? Dan heb je maar 1 startfinishlijn nodig voor ALLE afstanden
de finishlijn bij de 1000 is vlak na de bocht, en de finishlijn van de andere afstanden toch een STUK verderopquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:08 schreef Ericr het volgende:
[..]
Kan het mis hebben, maar kan me 1000 meters herinneren die inderdaad tegen de bocht aan startten en een finish bij de normale finishlijn.
Gerritsen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, maar ik vond dus die ANDERE lekker![]()
No kidding.quote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:08 schreef Ericr het volgende:
[..]
Kan het mis hebben, maar kan me 1000 meters herinneren die inderdaad tegen de bocht aan startten en een finish bij de normale finishlijn.
ja precies, historisch bepaald. En het heeft ook wel wat, anders moet je weer compleet aan nieuwe rondetijden gaan wennen en zo, en moeten er allemaal nieuwe ijsstadions gebouwd worden en zo, en dat voor een kosmetisch iets. Get used to itquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's historisch bepaald.
Je kunt je natuurlijk ook afvragen waarom ze niet net als in de atletiek 400 en 800 meter doen ipv 500 en 1000.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |