Mja, daar kunnen we het idd ook bij latenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:25 schreef MiLalaa het volgende:
Ok, ik dacht eigenlijk dat het logisch was. Maar dan hou ik er maar over op. Jij wil blokjes weg en ik wil ze houden :-)
Dan was ze gisteren maar 18 honderdste sneller.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:35 schreef Remzz het volgende:
Ze werd in Inzell wereldkampioen in 1,18,24....
WERELDKAMPIOEN jahquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan was ze gisteren maar 18 honderdste sneller.
Dat was wel een prachtige rit. Het werd haar ook zo gegund. En ik was er live bijquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:35 schreef Remzz het volgende:
Ze werd in Inzell wereldkampioen in 1,18,24....
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:39 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Dat was wel een prachtige rit. Het werd haar ook zo gegund. En ik was er live bij![]()
Zeker, zeker, was geweldig.quote:
En dame... (en ik vind het toch wel fijn dat Kuipers het met me eens isquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:48 schreef Arcee het volgende:
Volgens Kuipers liggen de blokjes er toch voor de eerlijkheid ivm afsnijden.
Dit even voor de heren blokjeskibbelaars.
Oei, u is dame.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:50 schreef MiLalaa het volgende:
En dame... (en ik vind het toch wel fijn dat Kuipers het met me eens is)
vanavondquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:57 schreef prinsrob het volgende:
Hoorde net die NOS-analyticusdude zeggen dat Kato het snelste rondje ooit heeft afgepakt van Gerard van Velde. Wanneer heeft Davis 24.1 gereden?
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |