Ik denk van niet, zeker niet met zo'n ruime bocht.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:30 schreef Remzz het volgende:
Oeps.... Idd 9,93
Maar dan weet ik echt niet of die 34er er inzat.
Nee, met zo'n bocht was hij vast op een blokje gestaptquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik denk van niet, zeker niet met zo'n ruime bocht.
Als ze die er neer hadden gelegd wel ja, maar goed, gelukkig is men er al lang achter dat dat totaal geen nut meer heeft sinds er geen sneeuw meer op de baan ligt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, met zo'n bocht was hij vast op een blokje gestapt
een record breek je, of verbeter je. Een betovering verbreek je.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:37 schreef Sidekick het volgende:
Kato.
Het WR 1000 meter mag nog niet worden verbroken. Eerst de 10km, zodat mijn voorspelling uitkomt.
Ja, serieus, waarom halen ze die dingen niet gewoon weg?quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als ze die er neer hadden gelegd wel ja, maar goed, gelukkig is men er al lang achter dat dat totaal geen nut meer heeft sinds er geen sneeuw meer op de baan ligt.
gelul, de lijnen staan er toch? Er staan vierhonderdtwaalfduizend camera's opgesteld, blokjes zijn disfunctioneelquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:46 schreef MiLalaa het volgende:
Lijkt me omdat het anders moeilijker te controleren is of men een stiekem tweede half binnenbochtje rijdt...
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:48 schreef popolon het volgende:
Nou heb ik ongeveer vierhonderd zenders maar geen schaatsen te vinden.
Als je dat allemaal moet gaan nachecken met camera's is beetje veel en overbodig werk. Tsja, 'gewoon' goede bochten rijden dan maar..quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gelul, de lijnen staan er toch? Er staan vierhonderdtwaalfduizend camera's opgesteld, blokjes zijn disfunctioneel
Als ze netjes op hun baan blijven, stappen ze ook niet op een blokje. Ze nemen zelf het risico door er dicht langs te gaan. En je kunt idd goed zien of ze niet afsnijden (want je ziet ze vallen)quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:51 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Als je dat allemaal moet gaan nachecken met camera's is beetje veel en overbodig werk. Tsja, 'gewoon' goede bochten rijden dan maar..
nou ja, dat is dus een geldig argument, ALS degene die in de BUITENbocht rijdt, altijd degene zou zijn die op de blokjes stapt. Maar als je eens gaat analyseren, denk ik dat minstens 95 procent van de blokjesslachtoffers BINNENbochtrijders zijnquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als ze netjes op hun baan blijven, stappen ze ook niet op een blokje. Ze nemen zelf het risico door er dicht langs te gaan. En je kunt idd goed zien of ze niet afsnijden (want je ziet ze vallen)
Binnenbochtrijders die in de buitenbocht komen en daardoor vallen bedoel je? Ook die moeten in hun eigen baan blijven, want als ze te vroeg in de andere baan komen, kunnen ze de ander hinderen (door te valleen hinderen ze overigens ook, dus of het daar nu beter van wordt, is punt twee).quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja, dat is dus een geldig argument, ALS degene die in de BUITENbocht rijdt, altijd degene zou zijn die op de blokjes stapt. Maar als je eens gaat analyseren, denk ik dat minstens 95 procent van de blokjesslachtoffers BINNENbochtrijders zijn
Maar een bijzonder ruime bocht maken en 20 blokjes door de lucht schoffelen, dat mag gewoon. Iedere wedstrijd meerdere keren te zien.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:08 schreef Wombcat het volgende:
Binnenbochtrijders die in de buitenbocht komen en daardoor vallen bedoel je? Ook die moeten in hun eigen baan blijven, want als ze te vroeg in de andere baan komen, kunnen ze de ander hinderen (door te valleen hinderen ze overigens ook, dus of het daar nu beter van wordt, is punt twee).
Dat zijn ook NOOIT de blokjes waar ze op stappenquote:En als ze in de binnenbocht aan de binnenkant de blokjes raken, dan snijden ze ook af.
ik denk dat jij en ik een beetje langs elkaar heen aan het lullen zijnquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:20 schreef MiLalaa het volgende:
Het gaat er toch gewoon om dat die blokjes er liggen omdat ze niet mogen afsnijden en de 400m korter maken. Dat ze hinderlijk zijn voor schaatsers die een wijdere bocht rijden is een bijkomend nadeel, maar ja dat moeten ze dan maar zien te voorkomen. Die blokjes liggen er al eeuwen.
Heb ik toch wel eens zien gebeuren volgens mij.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar een bijzonder ruime bocht maken en 20 blokjes door de lucht schoffelen, dat mag gewoon. Iedere wedstrijd meerdere keren te zien.
[..]
Dat zijn ook NOOIT de blokjes waar ze op stappen
daarom zei ik ook ">95%" en niet "100%"quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Heb ik toch wel eens zien gebeuren volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |