Nee hoor, daarom kroop ik ook lekker bij je achteropquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Alsof je er bezwaar tegen had om ditmaal je handen aan mij vol te hebben![]()
![]()
OOHH dit was niet wat je bedoeldequote:Op zaterdag 19 november 2005 21:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
kan ik mijn stemming van vanaaf nog wijzigen cuall
![]()
ff voor de andere userts...gelukkig was het die avond al snel andersomquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hoor, daarom kroop ik ook lekker bij je achterop![]()
Nou ik heb het gevoel of ik een hele baby heb opgevroten !quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
He Versabommie, hoe is het met je vleesboom?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:36 schreef cuall het volgende:
[..]
SuperMOM jij was de 1e die vandaag heeft gestemd, daarna Teamlead, sorry ik heb het nog eventjes nagekeken, dus je mag vandaag NIET MEER STEMMEN .........
helaas
Je naam stond net een regeltje hoger en die had ik gemist met het kopieren
volgens mij mag je in de finale juist veel stemmen hoor!quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:08 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat dacht ik al hoor, denk meld het daarom evenAllemaal nog veel succes en wijsheid gewenst met het stemmen en dat de best moge winnen!
![]()
![]()
Dat is ook mijn mening maar heb hier thuis helemaal niets in te brengen (maar dat wist je al)quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou ik heb het gevoel of ik een hele baby heb opgevroten !
weetje dat vinnik van kaasfondue...er zit geen vlees bij![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
ff voor de andere userts...gelukkig was het die avond al snel andersom![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:17 schreef M-en-A het volgende:
Je moet gewoon eens wat vaker met de vuist kei- en keihard op tafel slaan en roepen :"EN NOU ALLEMAAL DE MUILEN DICHT, VANAF VANDAAG BEN IK HIER DE BAAS!!!!".quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is ook mijn mening maar heb hier thuis helemaal niets in te brengen (maar dat wist je al)
Dus vanavond heerlijk voor mijn vrouw gekookt en morgen ben ik aan de beurt![]()
Had je als toetje een moederkoek![]()
OKe doe ik dat wel *zucht* kan toch niets anders meer doen aangezien ik niet op de bank komquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
volgens mij mag je in de finale juist veel stemmen hoor!
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:18 schreef Coos het volgende:
Benieuw wat meneer de Wit van deze gang van zaken vindt APK. Zal hem effe een mailtje sturen.![]()
Deze laatste keer stemmen roept een hoop minnetjes bij mij op.
Kribbet --
M- en A --
Maurisico ++
Ik kreeg net een mailtje van meneer de Wit dat jij jouw stemmen moet motiveren.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:18 schreef Coos het volgende:
Benieuw wat meneer de Wit van deze gang van zaken vindt APK. Zal hem effe een mailtje sturen.![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Hulde
![]()
Alleen weet ik niet of Milagro wel mee wil doen met dit spel
Precies...quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:21 schreef versabommie het volgende:
Doe ik ook vaak zat, je vrouw lacht je dan ook gewoon uit, maar je hebt het maar mooi ff gedurft!
Goed zo...... GA OP JE STREPEN STAANNquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kreeg net een mailtje van meneer de Wit dat jij jouw stemmen moet motiveren.![]()
Dat doe ik elke dag, ben ik heel kwaad en dan geeft ze me uiteraard gelijkquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens wat vaker met de vuist kei- en keihard op tafel slaan en roepen :"EN NOU ALLEMAAL DE MUILEN DICHT, VANAF VANDAAG BEN IK HIER DE BAAS!!!!".
Doe ik ook vaak zat, je vrouw lacht je dan ook gewoon uit, maar je hebt het maar mooi ff gedurft!
En je weet het he...Bommie is beschermer der newbies....quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:22 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
OKe doe ik dat wel *zucht* kan toch niets anders meer doen aangezien ik niet op de bank kom![]()
![]()
Ik heb nog niet eerder zo'n sterke motvatie gegeven!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:23 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Coos heeft het al ontkracht......... maar er is nog een sprankje hoop, ik zie weinig motivatie in zijn stemming. Ongeldig
![]()
Ik denk dat onder de plak zitten universeel is. Misschien spreek je een andere taal, of hou je er een ander geloof op na, maar als die mokkels de scheur opentrekken en gaan koppen en dat soort ongein, dan staan we toch weer allemaal ja te knikken!quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Precies...![]()
![]()
Wat dat betreft zit er dus weinig verschil in waar je wieg heeft gestaan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |