De eerste stem…….Deze zal ik toch heel erg objectief geven zonder rekening te houden met de lijst. Om het overzichtelijk te houden moeten we natuurlijk ook afscheid nemen van mensen die in de lijst staan maar nooit zullen stemmen.
Daarom het volgende besluit:
Voor BBMenno --De tweede stem........ Milagro: Wordt op dit moment gebruikt als een jojo. Dan weer – en dan weer ++. Het lijkt de wens te zijn van vele stemmers dat we gaan beginnen met een grote volle bank, dus zal ik ook mijn steentje proberen bij te dragen.
Dus ++ voor Milagro De laatste stem............
Cuall: Ooit was zij de persoon die M-en-A op de lijst gezet heeft. Vlak daarna werd zij de notaris van het spel. Een taak die ze goed uitgevoerd heeft tot nu toe. Echter de laatste 2 dagen heeft zij verwoedde pogingen ondernomen om onder dit notarisschap uit te komen. Toen het nog moeizaam was om veilig in de bovenste lijst te komen heeft zij een nieuwe tactiek bedacht. Ze heeft “onder de mantel der liefde” in haar woorden ongevraagd M-en-A naar voren geschoven om haar notaristaak over te nemen tijdens de finale omdat ze deze waarschijnlijk vanwege belangenverstrengeling niet kan uitvoeren. Anderen hebben deze woorden waarschijnlijk ter harte genomen en na haar –punten voor M-en-A haar voorbeeld gevolgd. Waardoor er dus een duikeling in de lijst heeft plaatsgevonden. Maarrrrr………
M-en-A wil liever in de finale, (en op dit moment nog steeds bij de 1e 12) dus M-en-A kan vanwege belangverstrengeling ook de taak van notaris niet aannemen. Hierbij roep ik iedereen op om de belangverstrengeling van notaris Cuall niet noodzakelijk te maken er ook voor te zorgen dat M-en-A in het lijstje van de 1e 12 te laten staan. En volop vertrouwend op haar eerlijkheid stel ik voor dat we notaris cuall het volle vertrouwen te geven dat ze echt wel haar taak als notaris naar volle tevredenheid van alle finalisten kan uitvoeren.
(een beetje eigen-promotie lijkt me op dit moment echt wel gewenst)
Dus -- voor notaris CUall
Verder ben je een lieve meid hoor, maar moet toch mijn eigen betoog houden voor een plaats in de finale.
Gert: 55
Teamlead: 53
APK: 53
Snaptnix: 51
Isabeau: 49
Day: 47
PC eend: 45
Versabommie: 45
Kleintje: 43
Cuall: 43
M-en-A: 41
Jappie: 41
Maurisico: 41
Demins: 41
Kribbet: 41
-----------------------------------
Milagro: 39Sanne: 36
Coos: 29
Lovebear:29
PeterV: 29
Latevogel: 29
Petitdali: 29
Supermom: 29
Knurft-zork3: 27
Style: 27
Arcee: 27
Avonne: 25
Eborn: 25
Muizemeis: 25
ChantalC: 25
MissHobje: 23
BlaBlub: 23
Tamrah: 23
Bus Watcher: 21
Trevanian: 21
Delta: 21
Zw0rld: 21
Foreverblue: 21
BBScanner: 19
Bong4002: 19
Falco: 19
Henk.jansen: 17
Magics: 17
Kissa 17
Cynix ® : 17
Thevulture: 17
Beeker 17
WickedAngel: 17
Bep: 15
Kolomo: 13
Peter6000: 13
BBMenno: 7Pimmutjuh: 7
Doka: 7
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.