Dus iedereen mag nu weer stemmen ... op ons ?quote:Op zondag 20 november 2005 00:31 schreef APK het volgende:
ATTENTIE! ATTENTIE! DE DICTATOR GAAT SPREKEN!
![]()
Aangezien er 14 mensen zijn voor een finale waar slechts plaats is voor 12 mensen is het vandaag Bonanza dag.
Kleintje, Maurisico, Jappie en Kribbet hebben allen 43 punten.
Tot hedenavond 23.59u kan slechts op deze mensen gestemd worden. De twee personen met het hoogste puntenaantal gaan mee naar de finale.
Let op - dit is een positief spel- vandaar dat er slechts negatieve stemmen (minpunten) uitgedeeld mogen worden.
Neem de tijd voor het stemmen en motiveer uw keuze diepgravend aub.
De 4 bankzitters beginnen allen met 100 punten om te voorkomen dat een van die stumpers onder nul eindigt.
Dit is de huidige lijst:
Kleintje: 100
Maurisico: 100
Jappie: 100
Kribbert: 100
Hak er op los en goede nacht.
EINDE MEDEDELING.
![]()
Hoor ik daar iemand een goed idee over het forum blèren?quote:Op zondag 20 november 2005 00:25 schreef cuall het volgende:
Bommie, demins, Snaptnix, Kribbet, gert, Jappie zullen we het dan maar op een zuipen zetten![]()
![]()
Vraagje grote BAAS, mogen wij 4en zelf ook stemmenquote:Op zondag 20 november 2005 00:31 schreef APK het volgende:
![]()
Aangezien er 14 mensen zijn voor een finale waar slechts plaats is voor 12 mensen is het vandaag Bonanza dag.
Tot hedenavond 23.59u kan slechts op deze mensen gestemd worden. De twee personen met het hoogste puntenaantal gaan mee naar de finale.
Let op - dit is een positief spel- vandaar dat er slechts negatieve stemmen (minpunten) uitgedeeld mogen worden.
De 4 bankzitters beginnen allen met 100 punten om te voorkomen dat een van die stumpers onder nul eindigt.
Dit is de huidige lijst:
EINDE MEDEDELING.
![]()
Ik heb de Sambuca er maar bij gepaktquote:Op zondag 20 november 2005 00:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jaaaa!! Zo nieuwe fles port geopend en weer verder...![]()
![]()
![]()
Ik neem aan dat iedereen die aan het spel heeft meegedaan mag stemmen ?quote:Op zondag 20 november 2005 00:31 schreef APK het volgende:
![]()
Dit is de huidige lijst:
EINDE MEDEDELING.
![]()
Ja, en op hoeveel mensen mag je stemmen?quote:Op zondag 20 november 2005 00:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vraagje grote BAAS, mogen wij 4en zelf ook stemmen![]()
Kon het in de regels niet terug vinden![]()
Tuurlijk, als je maar goed motiveert.quote:Op zondag 20 november 2005 00:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vraagje grote BAAS, mogen wij 4en zelf ook stemmen![]()
Kon het in de regels niet terug vinden![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoor ik daar iemand een goed idee over het forum blèren?![]()
Nope, dat is niet de manierquote:Op zondag 20 november 2005 00:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet door snel naar je nest te gaan![]()
Iedereen die heeft meegedaan mag stemmen. 1 stem per dag.quote:
Een margharita!quote:Op zondag 20 november 2005 00:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat wil je hebben Gert, ik ben in een gulle bui
![]()
Nee ze bedoelt denk ik: op hoeveel bankzitters mag je stemmen?quote:Op zondag 20 november 2005 00:40 schreef APK het volgende:
[..]
Iedereen die heeft meegedaan mag stemmen. 1 stem per dag.
En dan ook nog: hoeveel punten?quote:Op zondag 20 november 2005 00:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, en op hoeveel mensen mag je stemmen?
quote:Op zondag 20 november 2005 00:39 schreef Gert het volgende:
Actuele stand:
Gert: 100
Teamlead: 100
APK: 100
Snaptnix: 100
Isabeau: 100
Day: 100
PC eend: 100
Versabommie: 100
Cuall: 100
Demins: 100
bank, voor 2 finaleplaatsen:
Kleintje: 43
Maurisico: 43
Jappie: 43
Kribbet: 43
De twee winnaars starten ook op 100.
Qua port en wijn zijn hier in de nabije toekomst geen tekorten te verwachten! Wat mag ik je inschenken?quote:Op zondag 20 november 2005 00:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat wil je hebben Gert, ik ben in een gulle bui
![]()
Ik begin maar gelijkquote:Op zondag 20 november 2005 00:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dus iedereen mag nu weer stemmen ... op ons ?![]()
Fuck dit spel....heb een barstende koppijn van de spanning.....ik zie morgen wel of ik nog leef![]()
![]()
![]()
Tot 23.59U mag iedereen twee minpunten geven aan de bankzitters. Daarna gaan we verder met de finale.quote:Op zondag 20 november 2005 00:41 schreef Gert het volgende:
Nee ze bedoelt denk ik: op hoeveel bankzitters mag je stemmen?
Nou, O grote dictator?
En hoeveel punten mag je geven?
Gewoon hetzelfde als normaal?
Zal er is over nadenken maar denk dat ik het stemmen aan de overige overlaatquote:
dus 2 minnen aan maar 1 persoon ..dat is het toch ?quote:Op zondag 20 november 2005 00:42 schreef APK het volgende:
[..]
Tot 23.59U mag iedereen twee minpunten geven aan de bankzitters. Daarna gaan we verder met de finale.
quote:Op zondag 20 november 2005 00:42 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Ik begin maar gelijk![]()
Jappie --
Zo'n jankerd verdient niet beter![]()
Waar komt u opeens vandaan?quote:Op zondag 20 november 2005 00:42 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Ik begin maar gelijk![]()
Jappie --
Zo'n jankerd verdient niet beter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |