naar bed? slaat dat nou op? ff de finale met hakken over de sloot gehaald en nu ga je inene vroeg naar bed?quote:Op zondag 20 november 2005 00:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan ik nu eindelijk naar bedWe zijn nu toch klaar
![]()
Veel te laatquote:Op zondag 20 november 2005 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Je zit met drie anderen op de bank, voor 2 finaleplaatsen. Misschien is het tactischer om Coos en Chantal wat vriendelijker te benaderen?
Of denk je dat het daarvoor toch al te laat is?![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 00:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het spel is nu begonnen alleen heb ik totaal geen idee wat er gaat gebeuren, het wachten is op de nieuwe regels van APK![]()
Ik zou maar vast een pak dependslips in huis halen als ik jou was. Jeweetwel die luiers die zeik omzetten in zachte gelei, voor volwassenen!quote:Op zondag 20 november 2005 00:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het spel is nu begonnen alleen heb ik totaal geen idee wat er gaat gebeuren, het wachten is op de nieuwe regels van APK![]()
zien en horen jullie ook wat ik zie ?quote:Op zondag 20 november 2005 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Je zit met drie anderen op de bank, voor 2 finaleplaatsen. Misschien is het tactischer om Coos en Chantal wat vriendelijker te benaderen?
Of denk je dat het daarvoor toch al te laat is?![]()
Jij denkt dat APK vannacht nog met de nieuwe aangepaste en net verzonnen regels op de proppen komtquote:Op zondag 20 november 2005 00:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
naar bed? slaat dat nou op? ff de finale met hakken over de sloot gehaald en nu ga je inene vroeg naar bed?![]()
ach de eerste exit hoef ik me niet zo druk over te maken geloof ikquote:Op zondag 20 november 2005 00:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij denkt dat APK vannacht nog met de nieuwe aangepaste en net verzonnen regels op de proppen komt![]()
Ik moet krachten verzamelen voor de komende dagen, de eerste exit zal weer zenuwslopend worden![]()
Wacht even!quote:Op zondag 20 november 2005 00:24 schreef KRIBBET het volgende:
# het gaat hier gvd niet om 3 en een half miljoen#![]()
"make up your mind woman...net was het nog een "one on one"quote:Op zondag 20 november 2005 00:25 schreef cuall het volgende:
Bommie, demins, Snaptnix, Kribbet, gert, Jappie zullen we het dan maar op een zuipen zetten![]()
![]()
ik hoor ik hoor ..........het is een strontvliegquote:Op zondag 20 november 2005 00:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
zien en horen jullie ook wat ik zie ?
[afbeelding]
quote:Op zondag 20 november 2005 00:06 schreef M-en-A het volgende:
En de streamverslagen daar zal ik mijn tijd nog wel in steken hoor. Daar kan dit spel niets aan veranderen.![]()
Ben al begonnen !quote:Op zondag 20 november 2005 00:25 schreef cuall het volgende:
Bommie, demins, Snaptnix, Kribbet, gert, Jappie zullen we het dan maar op een zuipen zetten![]()
![]()
Ja precies tsssssssquote:Op zondag 20 november 2005 00:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
naar bed? slaat dat nou op? ff de finale met hakken over de sloot gehaald en nu ga je inene vroeg naar bed?![]()
Yep...een hele dikkequote:Op zondag 20 november 2005 00:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
ik hoor ik hoor ..........het is een strontvlieg![]()
Niet door snel naar je nest te gaanquote:Op zondag 20 november 2005 00:28 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja precies tsssssssHoe hou ik mijn fans alert zodat ze op mij stemmen in de finale
![]()
Ik ben al bijna dronkenquote:Op zondag 20 november 2005 00:25 schreef cuall het volgende:
![]()
Heb al een nieuw flesje port ontkurkt! En een Münster Géromé AOC 50+ van zijn plastieken omhulsel ontdaan! Proost en smakelijk. De oudjes doen het nog best!quote:Op zondag 20 november 2005 00:25 schreef cuall het volgende:
![]()
Ik heb ze nog liggen en er staat nog een steek boven in de kast volgens mij nog volquote:Op zondag 20 november 2005 00:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou maar vast een pak dependslips in huis halen als ik jou was. Jeweetwel die luiers die zeik omzetten in zachte gelei, voor volwassenen!![]()
We waren al terug jongen , je conditiequote:Op zondag 20 november 2005 00:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
"make up your mind woman...net was het nog een "one on one"![]()
Jaaaa!! Zo nieuwe fles port geopend en weer verder...quote:Op zondag 20 november 2005 00:25 schreef cuall het volgende:
![]()
Hangt er vanaf aan welke bewoner je bent gekoppeld of ben je op veilig gegaan en Joost of Rob gekozenquote:Op zondag 20 november 2005 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach de eerste exit hoef ik me niet zo druk over te maken geloof ik![]()
Efelleke!quote:Op zondag 20 november 2005 00:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
zien en horen jullie ook wat ik zie ?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |