Ik ben met de mijne 3 dagen bezig geweest.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:11 schreef Bocaj het volgende:
Haha ze wordt er niet ingelaten!
En die ziet er ook een stuk beter uitquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik ben met de mijne 3 dagen bezig geweest.
Het is de mannenweek toch? En als de mannen weg zouden zijn... dacht bb dat het wel eens een echte girlfight kon wordenquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:13 schreef scanman01 het volgende:
En de mannen spelen gewoon door. Weer iemand waarom de mannen dit gekregen hebben en de vrouwen niet?
[afbeelding]
Dat zei Lieske zelf ook al eens. Toen waren ze ook meteen uitgeluldquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:13 schreef regenworm het volgende:
De opmerking van Chantal over de verhalen van Lieske was grappig.
We hoeven de bus niet te halen![]()
Dat was inderdaad humor.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:15 schreef scanman01 het volgende:
Dat zei Lieske zelf ook al eens. Toen waren ze ook meteen uitgeluld
Helemaal mee eens, Scan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd dat Dido op alle fronten is platgeluld.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat was inderdaad humor.Pinball in [BB SC 687] Rob heeft geen litteken op z'n ge
Lieske als iedereen smeekt om eens de clou van haar ellenlange verhaal te vertellen: Net alsof je de bus moet halen, je hebt toch tijd zat!
Scanman, ik sluit me volledig bij bunnyma aanquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:18 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, Scan.
En caps vind ik erg leuk. Een plaatje maakt vaak veel duidelijk, het lijkt mij erg saai worden hier als er helemaal geen plaatjes meer tussen staan.
Alle dames zijn 'voller' gewordenquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:20 schreef Stereotomy het volgende:
Lieske's borsten zijn gegroeid in de tijd dat ze in het huis zit
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat was inderdaad humor.Pinball in [BB SC 687] Rob heeft geen litteken op z'n ge
Lieske als iedereen smeekt om eens de clou van haar ellenlange verhaal te vertellen: Net alsof je de bus moet halen, je hebt toch tijd zat!
Dat blauwe ding lijkt ze helemaal groter te maken ja. Terwijl ze op die douche caps laatst toch gewoon niet groot en niet klein waren.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:20 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, okee.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja hoor, heeft ze zelf ook aangegeven, ze heeft haar kipfiletjes niet meer nodig![]()
Volgens mij komt het door de BH die ze draagt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:20 schreef Stereotomy het volgende:
handje volquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat blauwe ding lijkt ze helemaal groter te maken ja. Terwijl ze op die douche caps laatst toch gewoon niet groot en niet klein waren.
Ik smokkel.quote:
Dat is geen goede foto om de grootte te zien. Met de armen omhoog lijken ze altijd veel kleiner.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij komt het door de BH die ze draagt.
[afbeelding]
Mja, maar als vrouwen dit doen dan worden ze automatisch platter.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij komt het door de BH die ze draagt.
[afbeelding]
Eh, ja.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:25 schreef Peter6000 het volgende:
yesssssssssssssssss, na een kwartier zoeken ben ik erachter gekomen
tvp = Terug vind post
Die zet je neer in een topic, dat hij dan in je "my active topics" komt te staan en hem dan makkelijker kan terug vinden
Nathalie: "Was ik maar als jij, Dido"quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:25 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Als ik iemand niet aardig vind dan laat ik dat echt wel merken"
Nathalie zit naast haar en moet nu toch wel denken: "Ik niet".
Wat dacht jij toen ik schreef 'Tanja Voor President' of 'Trekt Voor Punten'?quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:25 schreef Peter6000 het volgende:
yesssssssssssssssss, na een kwartier zoeken ben ik erachter gekomen
tvp = Terug vind post
Die zet je neer in een topic, dat hij dan in je "my active topics" komt te staan en hem dan makkelijker kan terug vinden
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, maar als vrouwen dit doen dan worden ze automatisch platter.
Maar idd, de BH en strak truitje dragen er ook bij. Ze heeft mooie borsten vind ik.
Maar stop nou maar met die Lieske caps. Anders gaan ze weer klagenquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:28 schreef Pinball het volgende:
Wat dacht jij toen ik schreef 'Tanja Voor President' of 'Trekt Voor Punten'?
Haar linkerborst lijkt platter dan haar rechterborst....quote:
regenworm mag er van mij zoveel plaatsen als hij wil.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar stop nou maar met die Lieske caps. Anders gaan ze weer klagen
oke oke ik stopquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar stop nou maar met die Lieske caps. Anders gaan ze weer klagen
Hier in de kamer zijn ze voor Huib. Ik vind hem wel wat van Boris weg hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |