Zie je ook in haar lichaamshouding.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd dat Dido op alle fronten is platgeluld.
Het tweede deel ging beter, maar de eerste helft had Dido nauwelijks een weerwoord op alles wat Chantal zei. Dido weet ook vaak helemaal niet meer hoe ze moet reageren om de 'aanklachten' van Chantal.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:52 schreef Wup het volgende:
[..]
nope voor mij is ook Chantal als verliezer uit de strijd gekomen
als alwetende en o zo volwassene heeft ze besloten niet open staan voor tegenargumenten
Ze kijkt de hele tijd ook vrij sip.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zie je ook in haar lichaamshouding.
Nou dat zie ik niet zo hoor, Ik vind niet datr Dido als overwinnaar uit deze "strijd" komtquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:48 schreef sleepy1958 het volgende:
wedstrijd is voorbij. voor mij heeft dido op punten gewonnen. haar argumentatie bleef
overeind. chantal staat nu toch echt wel alleen met ingrid.
omdat Chantal zichzelf maar blijft herhalen, schreewerig, drammerig, logisch dat dido daar niet tussenkomt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:53 schreef scanman01 het volgende:
Het tweede deel ging beter, maar de eerste helft had Dido nauwelijks een weerwoord op alles wat Chantal zei. Dido weet ook vaak helemaal niet meer hoe ze moet reageren om de 'aanklachten' van Chantal.
Ze zit aan haar haar te punniken en ze fronst verontwaardigd....quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze kijkt de hele tijd ook vrij sip.
da's ook weer waarquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:55 schreef melke het volgende:
Alsof het boeiend is wie deze discussie wint en wie niet.
Naat: "Ja... ja... klopt, nee daar heb je helemaal gelijk in!"quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:56 schreef Isabeau het volgende:
Dido zegt later op de avond tegen Nathalie dat ze Chantal helemaal onder de tafel heeft geluld.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:56 schreef Isabeau het volgende:
Dido zegt later op de avond tegen Nathalie dat ze Chantal helemaal onder de tafel heeft geluld.
te laat:)quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb weer streams trouwens.
Dat is mooi het gesprek is afgelopen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik snap het niet!quote:
Dan kan ik ook niet achterblijvenquote:
Isabeau, je kunt de datum terugzetten. Start/Help en ondersteuning/daar de datum terugzetten naar de dag voordat je vriendje de boel verstierde en dan heb je al je oude gegevens terug.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik snap er niet veel van, allerlei vage links. Hoezo kan doe codec dan zomaar veranderen??
ook te laatquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:59 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee of dat ook kan, maar je kan ook met het allersimpelste beginnen. Opnieuw opstarten.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:04 schreef fontijntje het volgende:
Isabeau, je kunt de datum terugzetten. Start/Help en ondersteuning/daar de datum terugzetten naar de dag voordat je vriendje de boel verstierde en dan heb je al je oude gegevens terug.
Succes
Corky is back!quote:
En anders kan je altijd hier nog verder Jank hier dat je streams het niet doen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee of dat ook kan, maar je kan ook met het allersimpelste beginnen. Opnieuw opstarten.
haha die TTquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:09 schreef Pinball het volgende:
En anders kan je altijd hier nog verder Jank hier dat je streams het niet doen.
Dat zeker. En als ik moet gokken, zegt Nathalie dan: "Ja".quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:56 schreef Isabeau het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |