Maar je hoopt het stiekem welquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:51 schreef pea4fun het volgende:
Ja dat voorspelt FOT's eigen weerman speedy...ikke niet natuurlijk![]()
Daar pin ik hem op vast!quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:51 schreef pea4fun het volgende:
Ja dat voorspelt FOT's eigen weerman speedy...ikke niet natuurlijk![]()
Nee joh, al die kou en glibberigheid is niks voor mij...behalve als ik binnen zit met een beker warme chocolademelk met slagroom danquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar je hoopt het stiekem wel
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Knus huismusjequote:Op zaterdag 19 november 2005 19:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nee joh, al die kou en glibberigheid is niks voor mij...behalve als ik binnen zit met een beker warme chocolademelk met slagroom dan
ja misschien wel, of gewoon een koukleumquote:
Beetje winterspek heeft zo zijn voordelenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ja misschien wel, of gewoon een koukleum
Hahahaquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje winterspek heeft zo zijn voordelen![]()
Jankebalkquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:25 schreef Jelleee het volgende:
Eerst wordt het waarschijnlijk natte diarree-hagel, en dan als je vingers eraf gevroren zijn en als je geen zin meer hebt en je half dood van school komt, dán pas gaat het sneeuwen, every year -_-
Niet? Nou alles wat in mijn haar zit als in naar binnen ga loopt 2 minuten later toch wel erg nat mijn nek inquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Sneeuw hoort niet nat te zijn hoor luap
Ik ga wel aan het thermisch ondergoedquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje winterspek heeft zo zijn voordelen![]()
MutZen zijn okeequote:Op zaterdag 19 november 2005 19:35 schreef luap het volgende:
[..]
Niet? Nou alles wat in mijn haar zit als in naar binnen ga loopt 2 minuten later toch wel erg nat mijn nek inen mutsen doe ik niet aan
![]()
quote:
Veel plezier!quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik ga zo naar vrienden...filmpje kijken
hehehequote:Op zaterdag 19 november 2005 19:46 schreef luap het volgende:
[..]
MutSen zijn zeker okee, alleen niet voor mij![]()
muts (de ~, ~en)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |