Ik heb een keer gehoord over de politie scanner "This guy is driving a speed i can't record it"quote:Op zondag 20 november 2005 12:31 schreef truSteh het volgende:
Zooo met een beetje lachas gaat die lambo gewoon ruim over de 200mp/hKrijg ook berichtje van die politie agent Cross, dies een beetje boos
Dan ben ik ook wel benieuws hoe snel die Mercedes McLaren gaatquote:Op zondag 20 november 2005 12:31 schreef truSteh het volgende:
Zooo met een beetje lachas gaat die lambo gewoon ruim over de 200mp/hKrijg ook berichtje van die politie agent Cross, dies een beetje boos
Hardquote:Op zondag 20 november 2005 12:45 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan ben ik ook wel benieuws hoe snel die Mercedes McLaren gaat
ik vond NFS UG2 heel slecht alle anderen heb ik veel plezier aan gehadquote:Op zondag 20 november 2005 13:20 schreef JohanV. het volgende:
Ligt het aan mij of mis ik echt het oude need for speed gevoel?
Sinds de need for speed 2 serie hou ik er helemaal niet meer van![]()
Ik had een stille hoop dat het nu beter zou worden, maar ook dit deel kan me maar niet bekoren![]()
dat is kutquote:Op zondag 20 november 2005 13:24 schreef Koenz0r het volgende:
... Windows Critical Error ..
Do I need to say more?![]()
![]()
is het trouwens mogelijk je auto terug te krijgen wanneer die is meegenomen door de politie ?quote:Op zondag 20 november 2005 13:36 schreef truSteh het volgende:
Damn spikestripsBusted
Nog maar 2 impound strikes over
Heb die ook net verslagen in mijn ouwe trouwe Supra. Be gewoon achter hem blijven rijden tot de laatste scherpe bocht. Vol met nitro op hem ingebeukt en ik lag ineens voor hem, toen nog even simpel naar de finish gesprintquote:Op zondag 20 november 2005 13:54 schreef washandje het volgende:
[afbeelding]
(finish sprint bij Earl)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |