Performance tuning helptquote:Op zondag 20 november 2005 10:47 schreef Retuobak het volgende:
Zo, heb eindelijk mijn Golf GTI vervangen
Ik ga nu verder in de wagen van de #13, zo'n toyota supra meen ik dat het is. Maar ik vind hem eigenlijk best kut sturen.
zeker wetenquote:Op zondag 20 november 2005 11:51 schreef BoJo het volgende:
catch up eat your heart out
same herequote:Op zondag 20 november 2005 12:13 schreef truSteh het volgende:
#6 Ming defeated. En ze Lambo is van mij
Hij heeft een lekker geluidje hè...quote:Op zondag 20 november 2005 12:13 schreef truSteh het volgende:
#6 Ming defeated. En ze Lambo is van mij
quote:Op zondag 20 november 2005 12:27 schreef truSteh het volgende:
hijs mooi. kheb hem helemaal zwart gemaakt, wel de standaard velgen erop laten zitten, staan gewoon goed en ook zwart gemaakt. Verder carbon hood en roofscoop en vleugel, en dan bodykit #4. Verder wat stickertjes erop en die twee dunne streepjes over de auto.. dat is em wel zo'n beetje..
Gruwelijke bak die gallardo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
Zoals die van mij?quote:Op zondag 20 november 2005 12:27 schreef truSteh het volgende:
hijs mooi. kheb hem helemaal zwart gemaakt, wel de standaard velgen erop laten zitten, staan gewoon goed en ook zwart gemaakt. Verder carbon hood en roofscoop en vleugel, en dan bodykit #4. Verder wat stickertjes erop en die twee dunne streepjes over de auto.. dat is em wel zo'n beetje..
Gruwelijke bak die gallardo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |