winnen, milestones en je auto verkopen, verder niet.quote:Op zondag 20 november 2005 16:39 schreef bojaaper het volgende:
Hoe kan je een beetje snel geld verdienen??
De releases (van STON3D & CLONECD) die uit zijn voor de PC zijn allebei Black Edition alleen zonder de Bonus DVD en soundtrack.quote:Op zondag 20 november 2005 16:48 schreef Steve-O het volgende:
Is Die bonus dvd van black edition het nou waard om te (kopen)?
Die extra auto's zijn wel gusntig
Nu wel, imageshack had hem al gebannedquote:Op zondag 20 november 2005 16:56 schreef dekkered het volgende:
je plaatje doet et niet
Ok das mooi om te weten zit nu dus 2 keer hetzelfde te kopenquote:Op zondag 20 november 2005 16:54 schreef PirE het volgende:
[..]
De releases (van STON3D & CLONECD) die uit zijn voor de PC zijn allebei Black Edition alleen zonder de Bonus DVD en soundtrack.
Voor de PC komt er maar 1 versie uit en dat is de Black Edition. Die Bonus DVD bevat alleen wat extra footage.
Kom ik aan met mijn 06:03.xxquote:Op zondag 20 november 2005 17:02 schreef Burbo het volgende:
[[url=http://xs55.xs.to/pics/05460/545433.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
![]()
niet eens opgevallenquote:Op zondag 20 november 2005 17:37 schreef Koenz0r het volgende:
Hmm, wel een behoorlijk stomme fout ontdekt:
In de Blacklists, zitten ook vrouwelijke racers. Neem nou bijvoorbeeld #11. Een vrouw. Dikke tieten, leuk gezicht, lichaam als een griekse godin, etc.
Nu moet je tegen haar racen, om haar van de lijst te verslaan, jij staat leuk te wachten op de startlijn, zij komt aan racetten, met haar bolide. En wat zie je in de auto? Door het raam?
Een man..
Op www.bigweb.nlquote:Op zondag 20 november 2005 17:48 schreef Backhander het volgende:
weet iemand waar ik nfsmw kan downloaden?
Zo heb ik hem van de nummer 10 gekregen. Dus als je hem verslaat kan je hem ook krijgen.quote:Op zondag 20 november 2005 17:25 schreef Koenz0r het volgende:
Die Porsche van jou, Elmar0 is sweetttt
Die Mazda RX-8 rijdt echt geweldig.quote:Op zondag 20 november 2005 17:57 schreef Klonk het volgende:
wheheh, net nummer 12 verslagen en d'r auto afgepakt
wtf, ik heb ook tegen haar geraced, maar ik kan nergens haar auto jatten?quote:Op zondag 20 november 2005 17:57 schreef Klonk het volgende:
wheheh, net nummer 12 verslagen en d'r auto afgepakt
volgens mij krijgt iedereen die melding hoor, lijkt me sterk dat hij aan mijn xbox kon zien dat ik nfs ug hadquote:Op zondag 20 november 2005 18:24 schreef ZigoSOS het volgende:
Omdat ik ook NFSU2 had kreeg ik 10000 extra
Golf GTI gekocht.
kan wel; hij zoekt naar de savegamesquote:Op zondag 20 november 2005 18:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
volgens mij krijgt iedereen die melding hoor, lijkt me sterk dat hij aan mijn xbox kon zien dat ik nfs ug had![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 18:23 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
wtf, ik heb ook tegen haar geraced, maar ik kan nergens haar auto jatten?
Bounty'squote:Op zondag 20 november 2005 18:18 schreef ZigoSOS het volgende:
Hoe werkt dat precies met dat vlammetje links in het beeld?
Dat heb ik beetje gemist
En bij performance upgrades staat bij engine bijvoorbeeld 5 van die vlammetjes, dus als ik 5 vlammetjes heb kan ik dat zeg maar krijgen?
En hoe krijg je die vlammetjes?![]()
Edit: En bounty's?![]()
Wat als die hoog is ofzo?
Af en toe is het handig om een tijdje niks te doen met een bepaalde auto of andere onderdelen erop te zetten. Dan gaat het vlammetje omlaag.quote:Op zondag 20 november 2005 18:18 schreef ZigoSOS het volgende:
Hoe werkt dat precies met dat vlammetje links in het beeld?
Dat heb ik beetje gemist
En bij performance upgrades staat bij engine bijvoorbeeld 5 van die vlammetjes, dus als ik 5 vlammetjes heb kan ik dat zeg maar krijgen?
En hoe krijg je die vlammetjes?![]()
Edit: En bounty's?![]()
Wat als die hoog is ofzo?
Drag racen vind ik weer veel makkelijkerquote:Op zondag 20 november 2005 19:44 schreef PirE het volgende:
De vorige had 1 of 2 echt lastige spelelementen. Ben er al meer tegengekomen in MW en ik zit pas op 40% ofzo.
Ik heb tot nu toe alle drag races in 1 keer met succes kunnen voltooienquote:Op zondag 20 november 2005 19:50 schreef dekkered het volgende:
juist niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |